Znate li koji je dio tijela najvažnije zagrijati prije svakog treninga?

Znate li koji je dio tijela najvažnije zagrijati prije svakog treninga?
Foto: 123RF

MOŽDA će zvučati čudno, no prije svakog treninga trebali biste dobro zagrijati svoje trbušne mišiće, savjetuje fitness trenerica Tamara Pridgett za Popsugar.

"Prije nego li krenete s trčanjem, treningom snage ili što god da volite raditi, morate zagrijati svoje mišiće, a najviše one trbušne. Aktivirajte svoj trup jer vaši trbušni mišići igraju važnu ulogu pri kretanju našeg tijela. Nije važan samo njihov izgled, jer oni podržavaju vašu kralježnicu, koristite ih svaki put kada dišete, pomažu vam pri kretanju crijeva i omogućuju obavljanje funkcija poput hodanja, podizanja predmeta i sagibanja", kaže Pridgett.

Ako te mišiće ne pripremite dovoljno dobro za opterećenje koje stavljate na sebe, povećavate rizik od ozljeđivanja.

"Primjerice, ne aktivirate li svoj trup i mišiće stražnjice prije nego što napravite čučanj, to bi moglo dovesti do ozljede donjeg dijela leđa", upozorava Tamara.

"Kako biste dodatno ojačali svoje trbušne mišiće i spriječili eventualne ozljede, zagrijte ih pet do deset minuta prije svakog treninga i uživajte u rezultatima rada", poručila je trenerica.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara