14 milijuna pogleda za jednakost: Ispod kože smo svi isti, ljubav ne poznaje razlike

14 milijuna pogleda za jednakost: Ispod kože smo svi isti, ljubav ne poznaje razlike

Screenshot: YouTube

KAD SKLOPIŠ ovako dirljivu priču, nije teško zaključiti da će joj jako malo trebati da postane novi internetski hit.

Upravo se to dogodilo videu u sklopu kampanje Ad Councila, neprofitne američke organizacije, koja, naglašavajući da je ljubav ono što nas sve spaja, promovira jednakost među ljudima. Video je nazvan "Raznolikost i uključivanje: Ljubav ne poznaje etikete", a snimljen je na Valentinovo u Santa Monici gdje su okupljeni imali priliku gledati veliki ekran iza kojega su se skrivali ljudi. Zahvaljujući posebnom ekranu oni u publici mogli su vidjeti samo kosture kako se ljube, grle, plešu. Tek kad bi oni koji su provirili iza ekrana pokazali tko su zapravo, uslijedilo bi iznenađenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Poruka koju žele odaslati je jasna: ispod kože svi smo isti. "Mnogi od nas nesvjesno donose sudove o ljudima stvorene na temelju onog što vidimo - radilo se o rasi, spolu, religiji, seksualnosti, hendikepu. To je najveći razlog što se ljudi osjećaju diskriminiranima - podsvjesne predrasude, koje imaju velik utjecaj na naš pogled na druge i interakciju s onima koji su različiti od nas", stoji u opisu ispod videa.

Video je dio jednogodišnje kampanje koja želi ukazati na (i stati na kraj) spomenutim podsvjesnim predrasudama. U sklopu nje pokrenuta je i web stranica Love Has No Labels koja uključuje priče ljudi koji su iskusili bilo kakav oblik predrasuda, ali i testove te savjete kako ovakvoj vrsti pristranosti stati na kraj.

 U manje od dva dana video je pogledalo gotovo 14 milijuna ljudi.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara