25 brutalno iskrenih logotipa koji otkrivaju istinu o slavnim brendovima

25 brutalno iskrenih logotipa koji otkrivaju istinu o slavnim brendovima
Foto: Viktor Hertz

ISKRENI logotipi švedskog vizualnog umjetnika privukli su puno pažnje na društvenim mrežama.

Viktor Hertz iz Švedske projekt je započeo 2011. godine kao eksperiment kako bi vidio koliko dobro može imitirati stvarne logotipe. Radovi 36-godišnjeg freelance dizajnera koji je radio za brendove kao što su Ray-Ban, Universal Music Group i IKEA postali su hit na društvenim mrežama nakon što ih je objavio portal Bored Panda.

"Samo sam želio vidjeti koliko mogu imitirati stvarne logotipe i ubaciti nova značenja i poruke u njih kako bi im dao istinitije značenje", rekao je za njih.

Redizajnirani logotipi mogu se gledati kao društvena kritika, potiču na razmišljanja o kapitalizmu, konzumerizmu i našim vlastitim navikama i ponašanjima. Viktor je otkrio da to radi svjesno te da dugo i naporno razmišlja o tome kako nabolje predstaviti svaku tvrtku.

"Naravno, većina njih je jako kritična i oštra, no u nekoliko navrata gotovo sam se osjećao loše", kaže. "No nađem li nešto što ima smisla i sadrži istinu, jednostavno to moram napraviti."

"Ali da, ja sam isto licemjer. Služim se svim tim produktima i servisima i uživam u njima", zaključuje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara