Bračko vino Stina prepoznato u svijetu: Osvojilo nagradu REBRAND 100

Foto: bruketa-zinic.com, Screenshot: YouTube

BRANDOCTOR, prva specijalizirana hrvatska branding agencija, već šestu godinu zaredom osvaja nagradu REBRAND 100 (vodeći svjetski izbor za učinkovite transformacije branda). Ovaj su put nagrađeni za brand bračkog vina Stina, a posebnu Distinction nagradu uz Stinu su dobili Wrigley i Starbucks, i to ispred poznatih svjetskih brandova poput Hewlett-Packarda.

Ova je nagrada jedna od najcjenjenijih na području repozicioniranja brandova i praćena je u vodećim svjetskim medijima poput The Wall Street Journala i CNN Moneyja. Brand vina Stina napravljen je od autentičnih sorti kao što su pošip, plavac mali i opol, a etiketa za ovo nagrađeno vino predstavlja kamen koji poziva kipara da ga oblikuje, bijelo platno koje poziva slikara da ga oslika te bijeli papir koji poziva pjesnika da napiše pjesmu.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara