Kolinda na Facebooku popularnija od Ive, no koliko je to uistinu važno?

Kolinda na Facebooku popularnija od Ive, no koliko je to uistinu važno?

Screenshot: Facebook

HDZ-OVA kandidatkinja za predsjedničke izbore na svojem službenom profilu na Facebooku trenutno ima 124.722 lajka, čime je u prednosti pred aktualnim predsjednikom Ivom Josipovićem koji ih ima 120.659.

Iako na prvu izgleda da je Kolinda u prednosti, treba uzeti u obzir da su društvene mreže nepouzdan pokazatelj stvarne podrške građana predsjedničkim kandidatima.

Velikom broju ljudi je zasigurno već poznat "trend" koji je posebno popularan među celebrity ličnostima- kupovanje lažnih profila na društvenim mrežama koji daju privid popularnosti. Upravo je taj "trend" nedavno postao gorući problem Instagrama, čija je uprava pobrisala milijune lažnih profila i time pošteno osramotila neke celebove.

Isto tako, nameće se pitanje, koriste li naši predsjednički kandidati sve prednosti i mogućnosti ove društvene mreže najpopularnije među Hrvatima?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako bi ovo pitanje bio odličan zadatak za studente cyberpolitičkih kolegija, možemo slobodno pretpostaviti da ne koriste pune kapacitete Facebooka kao interaktivnog medija kojim, primjerice, iz prve ruke mogu saznati želje i potrebe svojih birača.

Do takvog zaključka je vrlo jednostavno doći, informacije o broju i učestalosti objava na njihovim službenim profilima dovoljan su pokazatelj koji tome ide u prilog. Ipak, vrijedi spomenuti to da kako se izbori primiču svojem klimaksu, kandidati su mnogo aktivniji nego li na samom početku izborne kampanje, no upravo neaktivnost na početku kampanje predstavlja jedan od njezinih velikih nedostataka. Tome valja pridodati i neaktivnost na Facebooku tijekom ostatka godine.

Njihov problem svakako su i nejasne te ponekad nepostojeće strategije, kao i nedovoljno korištenje svih mogućnosti alata na Facebooku.

Nejasne strategije na internetu donose nejasne ciljeve internetskih kampanja, ako takve i postoje u svojem punom smislu.

Uzmemo li to u obzir, valja se zapitati, je li doista bitno tko od kandidata drugog kruga predsjedničkih izbora u Republici Hrvatskoj ima više lajkova?

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara