Šef je tražio da poziraju goli na reklamama za tvrtku, pa su u mjesec dana isklesali svoja tijela

Šef je tražio da poziraju goli na reklamama za tvrtku, pa su u mjesec dana isklesali svoja tijela

Foto: Viceroy Creative

OVI LJUDI možda izgledaju kao supermodeli, no oni to nisu. Zapravo su "obični ljudi" koji rade u marketinškoj agenciji. Iako su se prije ovog snimanja bavili tjelovježbom, jeli su sve što im se prohtjelo, a tvrde da su u nekoliko tjedana isklesali svoja tijela, pa dvije žene danas imaju između 12 i 14 posto tjelesne masti, dok muškarac s fotografija ima između pet i šest posto (što je jako malo).

Ključ njihova uspjeha je prehrana s malo masti i puno proteina te naporni treninzi uz pomoć profesionalaca. Motivirao ih je i njihov poslodavac, koji ih je tražio da poziraju potpuno goli na reklamama za agenciju.

Troje zaposlenika na ekstremnoj dijeti radi za marketinšku agenciju Viceroy Creative, koja je željela osvježiti svoj imidž u ožujku prošle godine. Stoga su voditelji agencije osmislili neobičnu kampanju te su pitali svoje zaposlenike žele li biti na fotografijama - potpuno goli. Na to su pristale kreativna direktorica Gabrielle Rein, voditeljica klijenata Raegan Gillete i predsjednik uprave David Moritz, jedini goli muškarac na fotografijama. AdWeeku je Moritz rekao da su pristali na snimanje za dobrobit kompanije i njenih klijenata.

Prije nego što su se počeli pripremati za snimanje, troje zaposlenika marketinške agencije bili su u dobroj formi, no prije snimanja počeli su naporno vježbati.

Gabrielle Rein rodila je nekoliko mjeseci prije snimanja, pa su njoj tjedni napornog vježbanja najteže pali. Na snimanje su pristali prije pet mjeseci, a u prva četiri mjeseca jačali su mišiće i kardiovaskularni sustav te ubrzavali svoj metabolizam. Ipak, za krajnji rezultat najzaslužniji je posljednji mjesec u kojem su bili na strogoj dijeti.

"Bez obzira na to koliko vježbate, to je samo mali dio. Ako želite vidjeti trbušne mišiće, ključna je dijeta i smanjenje udjela tjelesne masti", poručio je Moritz.

Stoga su posljednjeg mjeseca krenuli na strogu dijetu, kako bi se u punoj snazi ukazali mišići koje su gradili prethodna četiri mjeseca. Dnevno su jeli šest obroka, koje je za njih osmislio nutricionist. Iako je svatko imao poseban način prehrane, svi su se sastojali od slične hrane.

"Većinom su to bili proteini koji su vam potrebni za izgradnju mišića. Unosili smo malo više od grama proteina za svakih pola kilograma tjelesne mase", pojasnio je Moritz za Business Insider.

Njegova prehrana sastojala se od zobene kaše, bademovog mlijeka, borovnica, proteinskog shakea bez ugljikohidrata, bjelanjaka, krumpira, puretine, zelene salate, piletine, avokada, ribe, šparoga i nemasne govedine podijeljenih u šest obroka. Zabranjeni su im bili alkohol i začini (osim ljutih umaka s malo šećera i masnoća). Isprva im je obroke pripremao osobni kuhar, no kako je to postalo preskupo brzo su ih sami počeli pripremati, precizno važući svu hranu kako bi se držali savjeta nutricionista. Moritzu je takva prehrana brzo dosadila, no druge nuspojave nije osjetio.

Ponosi se što je na dan snimanja imao samo pet posto tjelesne masnoće, što je najniža razina za muškarca njegovih godina i visine, jer primjerice bodybuilderi imaju između 3,5 i pet posto masnoće na dan natjecanja.

On je unosio 1700 kalorija dnevno, a trošio oko 2500 kalorija, dok su njegove kolegice unosile oko 1300 kalorija, a trošile oko 2000. Posljednjih mjesec dana vježbali su svakog dana po sat i pol dnevno. Takav režim vježbanja nije bio jeftin, jer je agencija za članarinu u teretani za svakog od njih platila 700 dolara mjesečno, no Moritz tvrdi da svatko može tako vježbati i kod kuće. Bitno je biti motiviran, tvrdi.

"Kad znate da će ljudi gledati vaše nage fotografije prisiljeni ste držati se režima", tvrdi. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara