YouTube u borbi protiv fingiranja popularnosti: Universal i Sony ostali bez gotovo dvije milijarde pogleda

YouTube u borbi protiv fingiranja popularnosti: Universal i Sony ostali bez gotovo dvije milijarde pogleda

Foto: Shutterstock

VODEĆE izdavačke kuće izgubile su više od dvije milijarde pogleda na YouTubeu nakon što je otkriveno da su u pitanju lažne brojke.

Najviše je pogođen Universal (izdavač velikih svjetskih zvijezda poput Rihanne, Nicki Minaj ili Justina Biebera) koji je od ukupno sedam milijardi viewova koliko je sakupio preko videa svojih izvođača, izgubio više od milijarde, a na drugom mjestu "najpogođenijih" našao se Sony, kojem je "skinuto" više od 850 milijuna pogleda u samo jednom danu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom na to da broj pregleda na određenom videu na YouTubeu u posljednje vrijeme predstavlja svojevrsni pandan poziciji na glazbenim ljestvicama, ova će smanjivanja broja pogleda prilično naštetiti tvrtkama, prenosi Daily Mail. Osim toga, broj pogleda dragocjen je vlasnicima računa s obzirom na to da se prema njemu ravnaju oglašivači.

Hakeri redovito pronalaze način da fingiraju brojke kako bi se određeni klipići činili popularnijima no što jesu, a revizija je napravljena nakon što je YouTube proveo opsežnu statističku analizu broja pogleda na videima prikazanim na svojoj stranici.

Osim toga, s mnogih je kanala uklonjen velik broj videa: među njima i s onih koji prikazuju spotove i druge video materijale Michaela Jacksona, Chrisa Browna i Beyonce, a Universal trenutno na svojem kanalu ima samo pet videa od kojih niti jedan nije spot. Na Sonyjevom službenom kanalu izbrisani su svi videi.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara