"Bolje Samaritancu nego bezimenoj missici"
SUZUKI, čije je zastupstvo nedavno profunkcioniralo u Hrvatskoj, potvrđuje najave da će potpuno novim pristupom nastojati ostvariti što bolji tržišni rezultat. Nakon predstavljanja novog Swifta i reklamne kampanje, u Suzukiju povlače prve originalne poteze.
Iako se na prvi pogled čini da je riječ samo o humanitarnoj akciji, koje su uvijek dobrodošle, a i drugim tvrtkama nisu strane, Suzukijev postupak iznenaditi će mnoge. Naime, umjesto sponzoriranja nekog velikog događaja ili medijske ličnosti, rukovodstvo je odlučilo automobil u trajno vlasništvo pokloniti jednoj humanitarnoj ustanovi.
Hvalevrijedan projekt proveden je uz pomoć splitskih partnera Eurorenta (moto partner) i tvrtke ATT (auto partner), a u suradnji sa Splitskim glazbenim festivalom. U zastupstvu Suzukija potvrđeno je da će tvrtka i dalje biti aktivna u humanitarnom planu. U nastavku priopćenja stoji: "Suzuki će u okvirima svojih mogućnosti, i dalje nastojati biti na strani običnih ljudi te pomagati humanitarni rad, jer sponzoriranje raznih samozvanih estradnih umjetnika te brojnih bezimenih Miss-ica (koje se prije ili kasnije udaju za nekog nogometaša) smatramo deplasiranim." Nema što, u Suzukiju su načeli jednu zanimljivu temu o kojoj će se još itekako čuti.
Inače, Samaritanac je ustanova koja skrbi za napuštenu i retardiranu djecu, te za djecu kojoj roditelji ne mogu pružiti odgovarajuću specijalnu njegu. Ustanova s 27 zaposlenika u vrlo teškim uvjetima brine o pedesetak djece.
Do sada nisu imali niti jedan automobil, te im je svaka doprema hrane ili odvoženje djece liječnicima predstavljala veliki problem. Stoga će im Suzuki Swift biti od velike pomoći u njihovom svakodnevnom humanom radu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati