Calvin Klein morao se ispričati zbog reklame s lezbijskim poljupcem Belle Hadid
MODNI brend Calvin Klein morao se ispričati zbog reklame u kojoj supermodel Bella Hadid ljubi digitalnog robota Lil Miquelu.
Naime, mnogi su im kupci i pratitelji na društvenim mrežama zamjerili da promoviraju LGBTQ zajednicu kako bi privukli gay kupce.
"Reklame Calvina Kleina bile su odlične dok nisu počeli koristiti Bellu Hadid kao promociju LGBTQ-a."
"Tko će reći Calvinu Kleinu da su trebali pričekati do lipnja s takvim oglasima? Lil Miquela i Bella Hadid ljube se dva tjedna prerano."
"Postoji puno stvarnih LGBTQ modela koje ste mogli koristiti."
"Molim vas, prestanite koristiti promociju LGBTQ-a kako biste privukli kupce."
Termin koji se koristi u originalnim objavama je "queer baiting", a označava marketinšku tehniku koja daje naznake gay romanse kako bi privukla kupce homoseksualne orijentacije.
Iz Calvina Kleina su objavili ispriku u kojoj tvrde da njihova nova kampanja "promovira slobodu izražavanja za različite identitete, a to uključuje spektar različitih rodnih i spolnih identiteta".
"Jasno nam je da ovo može biti shvaćeno kao queer baiting. Kao kompanija koja ima dugu tradiciju podržavanja LGBTQ prava, nemamo namjeru krivo predstavljati tu zajednicu. Iskreno nam je žao ako smo nekoga uvrijedili", dodali su.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati