Dok Nicole Kidman miluje neuhranjene Indijce, na račun joj sjedaju milijuni
GLUMICA koju dugo vremena nitko nije mogao skinuti s trona najbolje plaćene glumice Hollywooda, svoju američku adresu privremeno je zamijenila indijskom. Kako je zbog snimanja novog filma "Wonder klinac" već duže vrijeme dislocirana u Udaipuru, indijskom gradu, Nicole Kidman potpuno se "stopila" s lokalnim stanovništvom.
Australka, nekada ljepotica, a danas zbog estetskih operacija više loša kopija Michaela Jacksona, izvan filmskog seta vrijeme provodi krstareći rijekama i upoznavanjem s tragičnom sudbinom lokalnog stanovništva. Ipak pronalazi Nicole vremena i za snimanje reklame. Ali ne bilo kakve.
Dječica rade od šeste godine za potkošulju, dok Nicole zarađuje 12 milijuna dolara po reklami
Naime, ako se samo prisjetimo Chanelove reklame čija je kompletna produkcija koštala više od 25 milijuna dolara, a za koju je Kidmanica dobila "tek" 12 milijuna, lako ćemo shvatiti zašto ona pronađe vremena za sve. Ovaj put u tri minute snimke neće reklamirati parfem, već ni manje ni više nego bezalkoholno piće. Dobitnica Oscara za uloge u "Moulin Rougeu" i "Satima", zapravo je pravi primjer da gluma više nije posao koji se radi isključivo zbog ljubavi prema tome, već je postao promišljeni marketinški plan kojem je isključivi cilj zgrnuti što više nula na svoj bankovni račun.
Glumci-umjetnici postali su vrsta u izumiranju. Cifra od gotovo 150 milijuna kuna koja je potrebna za snimanje reklame i angažiranje ove australske dive zaista zvuči impozantno. Ali do koje mjere? Može li zvučali ironičnije da se toliki novac rasipa za nešto što će biti aktualno tri tjedna, dok tamošnja djeca moraju početi raditi kada navrše šest godina i to za potkošulju mjesečno. Dok nije na snimanju, Nicole navodno posjećuje mještane koji joj se dive i u njoj vide boginju bijele puti, a ona se sa suzom u oku zgražava nad njihovim gotovo neljudskim uvjetima života.
S.C.
Foto: JLP, wordpress
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati