Dosta vam je zivkanja službe za korisnike? Ovo će vam olakšati život

Dosta vam je zivkanja službe za korisnike? Ovo će vam olakšati život
Foto: Press

TEHNOLOGIJA nas je razmazila. Svaka iole informatički pismena osoba u današnje vrijeme barata s barem nekoliko aplikacija koje im uvelike olakšavaju život pa je mnogima gotovo nezamislivo odlaziti u banke ili pošte kako bi platili prispjele račune. I to je samo jedan od mnogobrojnih primjera. 

Ipak, tehnička podrška još je uvijek nešto što iziskuje direktnu komunikaciju s operaterima službe za korisnike. 

Naravno, oni s malo više iskustva niz će uobičajenih tehničkih problema rješavati sami, ali to i dalje nije najveći broj korisnika. Većina nas uzet će telefon, ukucati broj i radije porazgovarati s operaterom. 

Digitalni tehničar

I tu se ponovno vraćamo na našu razmaženost. Budući da je poziva mnogo, a tehnički potkovanih korisnika malo, najčešće smo prisiljeni čekati da nam se operateri jave, a to je nekima od nas neopisiva gnjavaža. 

A1 Hrvatska je odlučila izaći u susret svima koji nemaju potrebna znanja, a još manje živaca čekati javljanje operatera. Njihovo jednostavno rješenje je Digitalni tehničar, nova usluga koju možete pronaći u sklopu Moj A1 aplikacije. Digitalni tehničar je alat koji za sada služi za detekciju i rješavanje poteškoća na fiksnoj usluzi (TV, internet). Jednostavan je za korištenje, jasan, pregledan, a odgovore na svoje upite dobivate istog trena, bez obzira na to kada vam je pomoć potrebna.

Ovaj će vam alat pomoći da problem detektirate bez previše gnjavaže, ponudit će vam niz uobičajenih rješenja za vaše probleme, a ako se ipak radi o većem kvaru koji ne možete riješiti uz pomoć aplikacije – kvar će biti prijavljen tehničarima. 

Dodatna pogodnost je i to da možete aktivno pratiti kojom se brzinom vaš problem rješava, što će uvelike pomoći nestrpljivim korisnicima koji žele znati koliko će dugo biti bez usluge ili koliko je potrebno da novi uređaj stigne na vašu adresu i zamijeni neispravni. 

Status mojih zahtjeva

No to je tek dio usluge jer tehničke poteškoće nisu jedini razlog zbog kojeg zovemo službu za korisnike. Neovisno o tome radi li se (re)aktivaciji usluga, dostavi opreme ili rješavanju raznoraznih pritužbi, aplikacija ima i posebnu kategoriju 'Status mojih zahtjeva' gdje vrlo lako možete provjeriti koliko ćete dugo čekati. 

I naravno da ste sve to vrlo jednostavno mogli riješiti i s operaterom, ali zašto biste to činili kada postoji nešto daleko jednostavnije?

Želite promijeniti tarifu? Naručiti novi pametni telefon? Konfigurirati ruter? Mijenjati postavke ili tip usluge? Više nije potrebno zivkati službu, odlaziti u najbližu poslovnicu ili neprestano ispitivati službu s pitanjima "kad će i zašto još nije". Doslovno se ne morate maknuti s mjesta. Još bitnije, svoje dragocjeno vrijeme možete iskoristiti daleko bolje.

Naravno, ne treba očekivati čuda jer ako ozbiljan problem postoji, tehničari će morati izaći na teren, ali to ne samo da osjetno olakšava njihov posao već i, a ovo je bitno za vas, smanjuje broj nepotrebnih izlazaka na teren što ubrzava uslugu u situacijama kada je to neizbježno i zaista potrebno. 

Isto tako, digitalna podrška postajat će sve prisutnija, a aktivno korištenje ovaj će alat samo činiti boljim i svestranijim. 

Ipak, na kraju dana krajnjem korisniku najbitnije je to da usluga bude brza, učinkovita i jednostavna za korištenje. 

A aplikacija Moj A1 je upravo to. 

Sadržaj donosi Index u suradnji s A1, u skladu s najvišim profesionalnim standardima.  

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara