Haljine iz hladnjaka i druga odjeća koja (pre)doslovno prati tehnologiju

ODJEĆA je (ipak) jedna od osnovnih ljudskih potreba - ne sugeriramo da odijelo čini čovjeka, ali zgodno je rješenje kako se, recimo, na poslu ne bi pojavili u kostimima Adama i Eve, a i nedvojbeni je svjedok i pripovjedač povijesti. Međutim, odjeća nikada nije "pričala" koliko to čini danas. Možda i niste neki modni stručnjak, ili možda baš jeste, ali sigurno za pola stvari s našeg popisa niste ni sanjali da postoje, ili čuli za njih, a i male su šanse da vam već vise u ormaru. Iako, postoji mogućnost da neki od odjevnih predmeta s naše liste posjedujete - u frižideru.

Jeste li ikad čuli za emocionalnu odjeću? Emocionalna odjeća je ona koja "prepoznaje" kako ste raspoloženi, barem djelomično - patent su razvili dizajneri iz tvrtke Philips Designe, a dio je kompliciranih  istraživanja najvećeg ljudskog organa, kože, i na tragu je ideje kako bi ljudi mogli komunicirati u budućnosti, kad se tehnologija razvije u smjeru koji danas "mali" čovjek teško da može i zamisliti.

Zašto se Amerikanci i Francuzi baš "ne šmekaju"?

Postoji i odjeća koja ubija bakterije, namjenjena najvjerovatnije hipohondrično orijentiranom tržištu, a razvila ju je američka tvrtka Wilkes-Barre. Priča ide otprilike ovako - odjeća na sebi ima senzore osjetljive na milijune i milijune raznih bakterija, i čim osjeti da se neka od njih pojavila na tijelu odjevenom u neki od ovih revolucionarnih komada počne proizvoditi antitijela koja za tren oka svaki nepoželjan organizam "potamane".

Na ovaj popis provukla se i jedna općepoznata stvar, odjeća koja na sebi nosi (donekle) skrivene poruke, a mogla bi odgovoriti na jedno povijesno pitanje - zašto se Amerikanci i Francuzi baš "ne šmekaju"? Zato što je jedna francuska kompanija koja proizvodi pamučne majice na svoje etikete, uz upute za pranje i peglanje dopisala "žao nam je što vaš predsjednik idiot - mi nikad ne bi glasali za njega" bi moglo biti jedno od odgovora na ovo vječno pitanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Buzz Off, koja se inače bavi proizvodnjom insekticida, na tržištu kemijske industrije nesvakidašnjim korakom otišla je malo dalje i izumila majce koje tjeraju insekte, a rok trajanja im je dvadeset i pet pranja. Tajnu uspjeha otkrili su znanstvenici u njihovim laboratorijima - izumili su kemikaliju koja iritira komarce i ostale napasne insekte, ali garantirano neće iziritirati vašu kožu.

Kupus za gladne, boje za sramežljive

Za jestivu odjeću svi smo čuli, ali koliko nas ju je zapravo i nosilo? Trendovi u odijevanju mijenjaju se tako reći iz dana u dan, ali golotinja zapravo nikad ne izlazi iz mode, i svake godine stječe sve više poklonika. Međutim, PETA je isfurala super stvar u slučaju da dizajnerima ponestane ideja - jestivu odjeću koja je prirodna, ukusna i prekriva minimalnu površinu tijela koje je nosi.

Ipak, ultimativni pobjednik ove liste su večernje haljine koje mijenjaju boju prema vašem raspoloženju! Crvena za flert, bijela kad se osjećate nevino, zelena za odlazak na selo, i tako dalje, kako se već osjećate. Korisnici ovog izuma tvrde da se noseći jednu od ovih haljina osjećate kao da ste u bajci, a prve dame koje su isprobale ove "čarobne" haljine bile su znanstvenice s Sveučilišta Connecticut, koje su za ovaj izum i zaslužne.

V.V.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara