Izložba vrhunskih kreativnih projekata

Izložba "Tridvajedan uzorci" otvorena je u petak u ETK galeriji u prostorijama tvrtke Ericsson Nikola Tesla u Zagrebu. Jedna od najkreativnijih domaćih agencija za tržišno komuniciranje, predstavila se kroz niz raznovrsnih projekata među kojima su mnogi osvojili svjetske prestižne nagrade i priznanja.

Osnovni cilj agencije je osmišljavanje i realizacija kreativnih dvosmjernih komunikacijskih akcija koje pospješuju prodajne rezultate klijenta. Tridvajedan pruža usluge osmišljavanja strategije upravljanja tržišnom komunikacijom, osmišljavanja i oblikovanja kreativnih ideja te produkcije promotivnih sredstava, media planiranja i media buyinga te kontrole i evaluacije provedenih promotivnih akcija.

Ekskluzivna keramička ambalaža "Brachia maslina", izrađena za tvrtku Brachia, jedan je od nagrađivanijih radova agencije. WorldStar Award for Packaging Excellence 2006., World Packaging Organisation, SWE BEDA European Design Award, 20. bienale industrijskog oblikovanja “BIO 20”, SLO CroPak Godine, nacionalni festival ambalaže i tiskarstva “Cro Pak 2006”,  neke su od nagrada i priznanja.

Agenciju Tridvajedan osnovalo je troje stručnjaka. Direktor agencije je ekonomist Roberto Srpak, voditeljica projekata i voditeljica poslovnice Split profesorica psihologije Nelija Rudolfi, a kretivna art direktorica je dizajnerica Izvorka Jurić.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara