Izmišljen parfem koji pomlađuje

Izmišljen parfem koji pomlađuje

U SVIJETU kad tehnološki napredak nadilazi evoluciju, mućkanje kemikalija u svrhu pomlađivanja postalo je sasvim normalno. Botoks pegla bore, a postoje i neki tretmani koji ne inzistiraju na injekcijama, već se nanose na kožu pomoći prsta. Međutim, kako spojiti peglanje bora i parfimiranje kože? Neki smatraju da za mladenački izgled nije potreban kozmetički tretman niti plastična operacija, već placebo efekt ili jednostavno - mozak.

Miris koji rješava glavobolju

Ageless Fantasy je odgovor na pitanje kako dotaknuti mladost, barem prema Kumaru Ramaniju, vlasniku njujorške tvrtke Harvey Prince koji je osmislio miris koji pomlađuje. "Naš cilj je bio napraviti miris koji će žene i muškarce asocirati na mladost i svježinu", rekao je Kumar koji je prionuo staranju parfema u suradnji sa znanstvenicima američkog sveučilišta Rutgers. "Ideja je potekla od kritičara parfema Chandlera Burra iz New York Timesa koji je u svojim kolumnama govorio o novitetima vezanim na mirise.

Naime, ako postoji miris koji potiče glavobolju, onda mora postojati onaj koji je rješava. Primjerice, dokazano je kako miris zelene jabuke najbolje rješava teške migrene. Ako postoji vjerovanje da lavanda smiruje ili limun, vanilija ili pepermint uzbuđuju osjetila, onda mora postojati neki parfem koji će vas instant vratiti nekoliko godina unazad", rekao je Kumar koji se složio kako "miris ruže podsjeća na 'stare babe', stoga mora postojati onaj koji podsjeća na 'mlade djevojke'".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osam godina mlađi

Parfem Ageless Fantasy nosi aromu ananasa, manga i svježeg lišća, esenciju jasmina i cvjetova trešnje te mošus. Oni koji su pomirisali ovaj parfem navodno su "instant vraćeni u mladost", a iz tvrtke Prince tvrde kako "nanošenjem ovog parfema odmah djelujete osam godina mlađi". Zašto baš osam godina nisu dodatno objasnili iako su naglasili kako se "specifični ljudski miris sa starenjem znatno pojačava, stoga su u ovom parfemu čestice koje neutraliziraju feromone", drugim riječima, anti-ageing parfem s prvim udisajem odmah asocira na miris mlade kože.

Parfem od 100ml se u Velikoj Britaniji prodaje po cijeni od 59 funti, a novinari jednog britanskog tabloida sami su isprobali učinkovitost navodnog parfema koji pomlađuje, te su ga okarakterizirali kao "cvjetni, slatki, mladenački". Međutim, nisu primijetili značajne promjene kad je u pitanju pogađanja godina osobe koja je stavila parfem.

L.V.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara