Lada se okreće sportu

POSJETITELJI moskovskog auto-salona mogli su prvi vidjeti natjecateljsku Ladu s kojom najveći ruski proizvođač automobila najavljuje pohod na internacionalna trkališta.

Lada WTCC (World Touring Car Championship) koristi osnovu modela 2110, u Europi poznatijeg pod imenom 110. Iako je natjecateljski automobil razvijen na osnovi jednog od najjeftinijih automobila na hrvatskom tržištu, te je činjenica da se radi o "istočnom" proizvodu, Ladini potencijali nisu za potcijeniti.

Naime, Avtovaz ima dugu tradiciju gradnje ovakvih automobila, Lade su u auto-sportu aktivne više od tri desetljeća.

Vladimir I. Guba, direktor razvoja u Avtovazu je tijekom predstavljanja modela službeno potvrdio kako će Lada debitirati u WTCC-u već iduće sezone. Trenutno se provode testiranja u zračnom tunelu, čime bi trebala biti značajno poboljšana aerodinamika.

Tu iznenađujućim vjestima nije kraj. Naime, osim što će marketing voditi američka tvrtka, očekuje se da će za upravljačem sportske Lade sjediti američki vozač, što će biti prvi slučaj ovakve suradnje Amerikanaca i Rusa u povijesti.

Iako željezne zavjese nema dugi niz godina, ruska auto-industrija je zapadnom svijetu gotovo potpuno nepoznata. Lada Racing brand je prvi i ujedno vrlo ozbiljan pokušaj da se to promijeni. Pozitivno ozračje i novi imidž Lade uvelike bi pomogli da se ruska marka probije na europsko tržište.


Lada Priora

Tu je i novi model Priora, a Kalina je nedavno predstavljena u tzv. GTI varijanti. Uostalom, ako mogu Kinezi, zašto ne bi i Rusi?

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara