Londonska škola ukida nastavu na materinjem jeziku raznih rasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Uprava londonske škole koju pohađaju učenici nekoliko rasa koji se u nastavi služe s 59 različitih jezika, odustala je od podučavanja na njihovim materinjim jezicima nakon što su rezultati pokazali da je metoda "neučinkovita".
Osnovna škola White Hart Lane koju pohađa 1.000 učenika raznih rasa nedavno je dobila mnoge pohvale vladinih ministara kao svijetao primjer "dobre prakse koju Britanci žele promovirati".
No, nova direktorica škole Joan McVittie ustvrdila je da podučavanje, primjerice, predmeta priroda i društvo na turskom pokazuje kako "takav način nema nikakva pozitivnog utjecaja na budućnost njezinih učenika". Istodobno je odbacila i planove o uvođenju materinjeg jezika za male Somalijce.
"Ono što je ovoj djeci potrebno je pripremiti ih za život i rad u Londonu, što znači da bi, kad su u školi trebali komunicirati na engleskom jeziku", rekla je McVitte za Daily Telegraph. "Osim toga", dodala je, "nema nikakvih dokaza da je podučavanje djece nekim predmetima na njihovim materinjim jezicima pokazalo bolje rezultate".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prijašnji ministar prosvjete Stephen Twigg poticao je javne škole u Britaniji da podučavaju djecu na njihovim materinjim jezicima, posebno u prirodnoj skupini predmeta i matematici, kako ih nedovoljno poznavanje engleskog jezika ne bi spriječavalo u usvajanju znanja.
(Hina) xmh ysd
Osnovna škola White Hart Lane koju pohađa 1.000 učenika raznih rasa nedavno je dobila mnoge pohvale vladinih ministara kao svijetao primjer "dobre prakse koju Britanci žele promovirati".
No, nova direktorica škole Joan McVittie ustvrdila je da podučavanje, primjerice, predmeta priroda i društvo na turskom pokazuje kako "takav način nema nikakva pozitivnog utjecaja na budućnost njezinih učenika". Istodobno je odbacila i planove o uvođenju materinjeg jezika za male Somalijce.
"Ono što je ovoj djeci potrebno je pripremiti ih za život i rad u Londonu, što znači da bi, kad su u školi trebali komunicirati na engleskom jeziku", rekla je McVitte za Daily Telegraph. "Osim toga", dodala je, "nema nikakvih dokaza da je podučavanje djece nekim predmetima na njihovim materinjim jezicima pokazalo bolje rezultate".
Prijašnji ministar prosvjete Stephen Twigg poticao je javne škole u Britaniji da podučavaju djecu na njihovim materinjim jezicima, posebno u prirodnoj skupini predmeta i matematici, kako ih nedovoljno poznavanje engleskog jezika ne bi spriječavalo u usvajanju znanja.
(Hina) xmh ysd
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati