Mark Zuckerberg izgubit će 3 milijarde dolara zbog velike promjene na Facebooku koju su svi željeli

Mark Zuckerberg izgubit će 3 milijarde dolara zbog velike promjene na Facebooku koju su svi željeli

Foto: Getty

NAKON što je u četvrtak objavljeno da se Facebook vraća u staro izdanje, odnosno da ćemo na news feedu opet gledati objave prijatelja, a ne plaćene oglase, dionice Facebooka su već u petak pale za gotovo pet posto, piše Independent.

Forbes je izračunao da će ovaj potez Marka Zuckerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4,4 % njegovog ukupnog osobnog bogatstva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zuckerberg je očito popustio pritiscima jer su 2017. godine dobili milijune kritika na izgled naslovne stranice Facebooka koja je često pretrpana oglasima firmi.

“Jedan od naših područja fokusa u 2018. je da osiguramo da je vrijeme provedeno na Facebooku vrijeme koje je dobro provedeno.

Izgradili smo Facebook kako bismo pomogli ljudima da ostanu povezani i kako bismo nas zbližili s ljudima koji su nam bitni. Zato smo uvijek stavljali prijatelje i obitelj u jezgru tog iskustva. Istraživanje pokazuje da jačanje naših odnosa jača našu dobrobit i sreću. Ali u posljednje vrijeme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaj - objave tvrtki, brendova i medija - zagušuje osobne trenutke koji nas vode da se više povežemo jedni s drugima", napisao je Zuckerberg u četvrtak.

Iz Facebooka kažu da su uvjereni da je promjena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vijesti i plaćenog sadržaja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara