Midikennova ljepotica Helena Šopar i Oliver Toscani za L´Officiel

Midikennova ljepotica Helena Šopar i Oliver Toscani za L´Officiel

NAKON što je postala novo lice njemačkog luksuznog branda Aigner za kampanju jesen/zima 2008/09, Midikennov model Helena Šopar ne prestaje puniti modne editorijale. Zajedno s Oliverom Toscanijem, jednim od najboljih svjetskih fotografa, Helena je snimila modni editorijal od čak 20 stranica koji se nalazi u posljednjem izdanju poznatog magazina "L'Officiel". Snimanje je trajalo dva dana na lokacijama u okolici Pariza i bez obzira na loše vremenske uvjete konačan rezultat je apsolutno senzacionalan.

"L'Officiel" je najstariji modni magazin u Francuskoj koji je na tržište prvi put lansiran još davne 1921. te do današnjeg dana u svijetu broji 70 izdanja. Upravo je "L'Officiel" prvi predstavio najveće kraljeve haute couturea poput: Balmaina, Diora, YSL-a i Balenciage.Helena Šopar je sa ovim poslovnim angažmanom ustoličila poziciju kao miljenica francuskih modnih urednika, a Toscani je bio toliko opčaran ljepotom i profesionalnošću Midikennovog modela, da ju je na licu mjesta angažirao za snimanje svoje sljedeće kampanje.

 Oliver Toscani je svjetski poznati fotograf koji je doslovno izmislio jednu od najpoznatijih talijanskih kuća Benetton te je kroz njenih 80 godina postojanja stvarao vizualni identitet i korporativni image. Krenuo je i korak dalje te kreirao i Benettonovu sportsku liniju "Playlife". Za njegove vizije "otimale" su se neke od najmoćnijih svjetskih brandova: Chanel, Valentino, Armani i Fiorucci. Još 1990. godine, izdaje prvi globalni modni magazin "Colors" koji postavlja buduće trendove modne fotografije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U međuvremenu osniva i producentsku kuću te se okreće snimanju kratkometražnih filmova i ostvaruje uspješnu suradnju sa MTV-om, televizijom RAI i drugima. Kao dokaz da njegova genijalnost ne poznaje granice dolaze i filmske nagrade na festivalu u Cannesu i Veneziji. Prije nekoliko mjeseci, u vrijeme održavanja milanskog Tjedna mode, izazvao je veliku kontroverzu s kampanjom koja upozorava na probleme anoreksije među današnjom mladeži. Jedno je sigurno, što god Toscani radi, radi na svoj način i njegov rad nikad ne ostane nezamijećen.

A.M.
Foto: Midikenn

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara