Mogli bi zarađivati bogatstvo: Meghan i Harry debelo nadmašili Kate i Williama

Mogli bi zarađivati bogatstvo: Meghan i Harry debelo nadmašili Kate i Williama
Foto: FAH

MEGHAN MARKLE  i princ Harry mogli bi zarađivati nevjerojatnih 85.000 funti za svaku objavu na Instagramu, sudeći prema jednoj utjecajnoj marketinškoj platformi, piše The Sun.

Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa sada imaju cilj postati potpuno financijski neovisni, nakon što su odstupili s kraljevskih dužnosti, a mogli bi iskoristiti Instagram za povećanje svojih prihoda. Kako su prenijeli mediji, njihov PROFIL "@SussexRoyal", koji ima 11,2 milijuna pratitelja, mogao bi im donijeti 85.271,19 funti za svaku sponzoriranu objavu.

Ovaj podatak temelji se na analiziranju toga kako je profil rastao dok su svi pratili Harryjevo i Meghanino odstupanje s kraljevskih dužnosti. Mjesec dana nakon siječanjske objave o odstupanju, profil je narastao za 9,7 posto. Usporedbe radi, prethodnih mjeseci je dostizao rast od 1,6 posto mjesečno.

Potencijalna zarada Meghan i Harryja bila bi veća nego zarada Kate Middleton i princa Williama, budući da profil "@KengsingtonRoyal" ima zaradu od 40.744,97 funti po sponzoriranoj objavi.

Naime, njihov Instagram profil naglo je narastao, jer su ljudi širom svijeta željeli vidjeti njihov prelazak na nov način života. Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa još uvijek smišljaju kako će zarađivati, a kraljica im je ovaj tjedan zabranila korištenje kraljevske oznake.

Nakon što su uložili desetke tisuća dolara kako bi osnovali novu web stranicu "Sussex Royal" i zaštitne znakove, Meghan i Harry ne smiju koristiti svoj unosni brend. Par se sada suočava s rebrendiranjem svoje web stranice i svoje dobrotvorne organizacije Sussex Royal.

Njih dvoje su bili zauzeti stavljanjem oznaka "Sussex Royal" na razne stvari, od olovaka, do čarapa, još od lipnja. Također su osnovali i novu web stranicu na kojoj su uživo izdali svoje bombastično priopćenje.

Harry je već potpisao ugovor za seriju od 6 epizoda koju će producirati s Oprom Winfrey i koja se fokusira na mentalne bolesti.

Također su se pojavile druge potencijalne ponude. Naime, glavni direktor za Netflixov sadržaj, Ted Sarandos, priznao je da će ovaj medijski gigant biti otvoren za suradnju s poznatim parom.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara