Ni Božić više ne može bez seksa

IAKO bi kao najveći kršćanski blagdan trebao pozivati na moralnost i umjerenost bogato potrošačko društvo pretvorilo je Božić u maniju kupovanja, žderanja i opijanja.
 
Sam Papa upozorio je vjernike u svom posljednjem govoru na ispraznost božićnog konzumerizma i podsjetio da je Isus rođen na slamici u bijednoj štalici te da bi darivanje rodbine i prijatelja trebalo ostati u skromnom stilu.
 
Trgovci ne slušaju njegove riječi, a kupci lete kao muhe bez glave trošeći ogromne novce kao da im je to posljednji Božić u životu.

Čak i u siromašnoj Hrvatskoj trgovine su krcate, u supermareketima se čeka po nekoliko sati na blagajnama, a sa tržnice se, umjesto nakita, nose janjci oko vrata.


 
Stručnjaci za reklamu koji se i inače služe seksom za propagandu brojnih proizvoda čak su povezali Djedicu Božićnjaka s golišavim ljepoticama, po stranim robnim kućama pojavljuju se seksi djevojke u mini odjeći "Bakice Božićnjakice", a Zagreb su preplavili mlađahni "Djedovi i Bakice" u konkurentskoj borbi telekomunikacijskih firmi.


 
I kod nas je "idealan poklon" postao skupi parfem poznate marke, a u modi je crveno seksi rublje koje se obavezno mora nositi na dočeku Nove godine jer donosi sreću i blagostanje.

Malo se koristi keš i sve se kupuje na razne kartice, a kada u siječnju počnu stizati računi mnogi će se pitati "gdje mi je bila pamet".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara