Obnovljena Zafira stigla u Hrvatsku
U JEKU predstavljanja novih monovolumena u Opelu su odlučili obnoviti svoj zasad jedini model u monovolumenskom segmentu. Uz obnovljeni Flex7 sustav, Zafira je dobila novo lice i bogatiju opremu, a dodatni magnet će biti prodajna akcija, kojom se ostvaruje ušteda u iznosu do 2.222 €.
Ako neki model iz Opela nije naišao na negativne kritike onda je to zasigurno Zafira. Mnogi upravo Zafiru smatraju najkvalitetnijim Opelovim modelom, pa stoga i ne čudi toliko zanimanje za novosti vezane uz ovaj monovolumen.
Zafira je javnosti predstavljena još 1999. godine i od tada se nametnula, kao jedan od najboljih izbora u svom segmentu. Primjerice, u Njemačkoj je u prvih šest mjeseci 2002. godine prodano čak 32.748 primjeraka, čime je model ostvario udio od čak 34.1 % u svom segmentu. Kako ovakav uspjeh ne bi pretjerano ugrozili novo pridošli Renault Scenic II, Ford Focus C-max i VW Turan, Zafira je početkom ove godine temeljito obnovljena.
Moderniji izgled i veći komfor
Monovolumeni su vozila, koja dizajnerski sporo zastarijevaju, pa se u Opelu vanjskom izgledu nisu previše posvetili. Sve je svedeno na novu masku sa širokom kromiranom lajsnom sprijeda čime je udahnuto malo svježine, dok su straga svjetla dobila bijeli pokrov pokazivača smjera.
Uređenje interijera pretrpjelo je nešto veće promjene. Naravno, samo u pogledu korištenih materijala, koji su sada osjetno kvalitetniji. Ovisno o paketu opreme, u ponudi su dvije nove boje centralne kozole - Charcoal Metallic (nijansa antracitno sive) i décor matirani krom. Osjećaj luksuza ostvaren je povećanje popisa serijske opreme.
Bazni paket "Club" sada uključuje električne podizače prednjih stakala, dok je centralni naslon za ruke sa spremnikom te sjedalo vozača i suvozača podesivo po visini sastavni dio paketa opreme "Elegance".
Automatski klima uređaj na novoj Zafiri je u ponudi u svim modelima Zafire. Novost u Zafiri su i Xenon prednja svjetla sa zatamnjenim staklima, automatskim podešavanjem visine snopa i sustavom pranja vodom pod visokim pritiskom. Top izvedba, Zafira OPC, sada ima papučice od aluminija, a sportska kožna sjedala, dostupna su u crvenoj ili crnoj koži.
Flex7 sustav
Ono po čemu Zafira nema konkurenta je svakako Flex7 sustav. Naime, Zafira raspolaže sa čak sedam sjedala, a ovaj sustav joj omogućava najviši stupanj funkcionalnosti.
Vlasniku je na raspolaganju čak 49 kombinacija slaganja sjedala, drugi red sjedala moguće je uzdužno pomicati, a proces transformacije iz sedmerosjeda u dvosjed traje svega petnaestak sekundi.
Flex7 sustav je dodatno usavršen, što će reći da je drugi red sjedala djeljiv u omjeru 40:20:40, a naslon srednjeg sjedala je preklopiv. Također nasloni sjedala imaju mogućnost podešavanja nagiba za maksimalno šest stupnjeva, čime je osjetno povećan komfor putnika.
Široka paleta motora
Kao i svi Opelovi modeli tako je i zafira dostupna u zaista izdašnoj paleti motora i paketa opreme. Kupci mogu birati između šest motora i četiri paketa opreme. U ponudi su benzinski motori od 1.6 pa sve do 2.2 litre obujma (100-192 KS) i dva moderna dizelaša (2.0 DTi/100 KS, 2.2 DTi/125 KS).
Promotivna akcija
Od početka ožujka pa do kraja lipnja, redizajnirana Zafira je u Hrvatskoj uključena u akciju “Ovo za novo”, pa će tako hrvatski kupci koji zamjene svoj polovni automobil bilo koje marke za novu Zafiru opremljenu Comfort ili Elegance paketom opreme, ostvariti uštedu od 2.222 €.
Ukoliko se odluče za kupnju Zafire opremljenu Club paketom opreme ostvarit će uštedu od 1.500 eura. Tako je Zafira s 1.6 16V motorom i Club paketom sada ponuđena po cijeni od 16.980 €.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati