Opel Eco-Speedster vlasnik 17 internacionalnih rekorda
VOZILO sposobno za putne brzine veće od 225 km/h, ali i potrošnju od svega 2.54 l/100 km do danas nije postojalo. Do danas, jer Opel ima rješenje. Njegovo ime je Eco-Speedster i sposoban je učiniti sve to i pri tome prevesti dva putnika.
Opelov koncept, koji je nastao na bazi Speedstera dosad nije budio preveliku pažnju.
Međutim, uvjerljivi rezultati postignuti prije nekoliko dana na stazi Opelovog testnog centra pokazali su da je riječ o iznimnom proizvodu.
Opel je očito spreman da opet zaigra jednu od glavnih uloga u automobilskom svijetu.
27. srpnja 12:42 sati startalo je opsežno testiranje Eco-Speedster-a, bolje rečeno Speedstera pokretanog 1.3 CDTI dizelskim agregatom od 82/112 kW/KS.
Prototip je puna 24 sata pod punim gasom gutao kilometre i iz sata u sat rušio rekorde. Prvi problem nastupio je 55 minuta prije kraja testa.
Do tada je "ekološki bolid" već oborio 16 rekorda u klasi vozila pokretanih turbo-dizelskim motorom obujma 1.100 do 1.499 ccm. Naime zbog problema s elektrikom, motor nije htio upaliti, no zahvaljujući snalažljivosti ekipe test je uspješno okončan.
Rezultati su više nego solidni. Prosječna brzina od 225.079 km/h je čak 98.295 km/h veća od dosadašnjeg rekorda. Da nije došlo do problema pred kraj utrke, rezultat bi bio još uvjerljiviji, u Opelu tvrde da bi u tom slučaju prosječna brzina bila veća od 240 km/h.
Dovoljno je reći da je prvih 500 kilometara Opelov koncept odveo brzinom većom od 250 km/h, te da je najbrži krug odvezao prosječnom brzinom od 256.269 km/h, što je tek neznatno manje od maksimalne postignute brzine (256.739 km/h).
Koncept identičnih karakteristika korišten je i na drugoj vrsti testiranja. Odabrano društvo novinara imalo je priliku iskušati prototip i uvjeriti se u iznimnu štedljivost novog 1.3 CDTi agregata. Vozeći javnim prometnicama postignuta je prosječna potrošnja goriva od 2.54 l/100 km.
Podsjetimo, riječ je o motoru koji će se ugrađivati u modele Corsa i Agila. U serijskoj inačici razvija 51/70 kW/KS i 170 Nm okretnog momenta.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati