Oštre kritike: "Houdek je na Nini liječio vlastite frustracije, on je kriv za debakl na Eurosongu"

Oštre kritike: "Houdek je na Nini liječio vlastite frustracije, on je kriv za debakl na Eurosongu"

Foto: Instagram/Facebook/Index

IAKO je podrška Nini Kraljić uoči Eurosonga u Hrvatskoj bila prilično jaka, nije nedostajalo ni onih koji su upozoravali da bi sve moglo završiti i debaklom. Iako se Nina uspješno plasirala u finale, konačan rezultat mnogi smatraju neuspjehom, a među njima je i estradni PR stručnjak Vedran Strukar.

Strukar je bio među najglasnijima koji su predviđali neuspjeh Hrvatske na Eurosongu, a nakon finalne večeri opsežnim je Facebook statusom potvrdio svoje mišljenje i pokazao prstom na one koje smatra najodgovornijima.

"Nina Kraljić sinoć je na Eurosongu doživjela DEBAKL, osvojila je 23. mjesto i ostvarila NAJGORI plasman IKAD hrvatskog sudjelovanja u finalu Eurosonga (ne računajući već one zaboravljene predstavnike koji se uopće nisu ni plasirali u finale). I što ćemo sad? Činjenice su sljedeće... Publika iz regije, prvi put, našoj pjesmi dala je nula bodova. Pametnome dosta. Besramno je i bezobrazno tvrditi da monitoring nije valjao i da je kriv za njezin debakl. Kao da Eurosong ne radi najbolja produkcija na svijetu nego neki seoski priređivač kirvaja. Žalostan pokušaj opravdavanja i neuviđanja vlastitih pogrešaka", kaže Strukar, koji upozorava i na najveće probleme.

"Dajem si apsolutno za pravo ovo navoditi jer nakon 22 godine aktivnog rada na estradi, 16 godina praćenja Eurosonga i bliske suradnje s dva pobjednika Eurosonga smatram da razumijem bit ovog najvažnijeg glazbenog natjecanja na svijetu. Prvi i najvažniji razlog debakla je pjesma. To nas je u startu ograničilo i smanjilo šanse jer kladim se u što god tko želi da ni nakon 10 izvođenja na repeat ne možete zapamtiti Lighthouse. Prosječna nepamtljiva pjesma koja nije napisana za publiku nego isključivo za vokalno preseravanje izvođača... Kako su pogriješili. Na Eurosongu imaš tri minute da publika zapamti tvoju pjesmu i nastup ili si zauvijek osuđen na propast. To Ninu Kraljić i njezin tim nije ni zanimalo", kaže Strukar i kao glavnog krivca navodi Jacquesa Houdeka.

"Sirotoj djevojci bez ikakvog estradnog iskustva i utakmica u nogama glavu je napunio neostvareni pjevač Jacques Houdek preuzevši ulogu njezinog mentora i gurua, ali svi se jako dobro sjećamo njegovih frustracija kad je baš njega posramila sada već zaboravljena Daria Kinzer i umjesto njega otišla na Eurosong. Houdek je na Nini Kraljić liječio vlastite frustracije, tražio vlastitu drugu priliku i smatram da je on jedan od glavnih krivaca njezinog ovakvog debakla koji će zauvijek obilježiti njezinu karijeru, a nije još zapravo ni krenula", tvrdi Strukar.

Kao jedan od najvećih problema navodi i "nedostatak priče" koju je trebalo izgraditi oko Nine.

"Nina Kraljić nije imala nikakvu priču, kreativu niti strategiju (osim što je angažirala dizajnera Zigmana koji ju je na kraju, pametno, iskoristio tek kao stepenicu da se sam probije u neke elitnije krugove). Jedina "priča" na kojoj su naši ovogodišnji predstavnici inzistirali jest njezin "božanstven" glas i interpretacija. Karizma nepostojeća, ali bahatost i samouvjerenost u izjavama stajala je čvršće nego trovremenski Taft. I moje prijateljice divno pjevaju na privatnim proslavama ili pod tušem, ali kome ozbiljnome je to dovoljno da bi ostvario uspješnu estradnu karijeru??? Treći i najvažniji razlog debakla je podcjenjivanje publike. Kakva najveća pogreška!!! Publika nije glupa i publiku ne možeš prevariti. Ako želiš uspjeti, moraš se publici prilagoditi i pjevati i izvoditi ono što publika želi. Publika je ta koja će te učiniti zvijezdom, a ne frustrirani savjetnici bez vlastite publike. Zato i ne čudi što ne znaju kako nešto učiniti, kako uspjeti i zato namjerno i podlo naštetiti djevojci koja se tek probija", kaže dalje Strukar, koji problem vidi i u izboru izvođača koji Hrvatsku predstavljaju na Eurosongu.

"Sama selekcija izvođača već godinama je potpuno pogrešna. Biraju se izvođači umjetno stvoreni u laboratoriju reality showova. Takve emisije isključivo služe za ostvarivanje prihoda organizatora. Povodljiva publika nasjedne na promišljene PR kampanje, a naivni anonimusi misle kako im je to prava stepenica za uspjeh. Krivo! Ti anonimusi posluže tek kao topovsko meso za ostvarivanje tudjih interesa i prihoda, a kad show završi osjećaju se iskorištenima i završe u ropotarnici povijesti. Organizatori i producenti trljaju ruke jer su zaradili novac, a mentori koriste takve showove da animiraju zamrle karijere. Znate li i jednog sudionika reallity showa koji je ostvario iole uspješnu estradnu karijeru? Naravno da takav/takva ne postoje. A i mentori su mi malo sumnjivi. Subotom navečer, udarni dan vikenda, radiš, nastupaš, pjevaš i zarađuješ novce. A kad nemaš posla, nastupa i publike, jeftino se prodaš televiziji da pokušaš povratiti poljuljanu karijeru i nadaš se kad završi show da ćeš opet vikendom nastupati, a ne sjediti u tv studiju... Mogao bih nastavljati do sutra", kaže Strukar.

"Uglavnom, za Ninu Kraljić nije sve izgubljeno. U Zagreb se vraća s titulom Miss Eurosonga koju joj je dodijelio urednik njemačkog Bilda s podrugljivim smislom za humor. Bez obzira na sve, veselim se što ću uskoro Ninu osobno upoznati i sad ću baš u inat svima pokazati da može nešto napraviti samo i jedino ako se okruži pravim timom novih suradnika - autora, kreativaca i PR-ovaca", zaključuje Vedran Strukar.

Za mišljenje o ovakvim optužbama pitali smo i prozvanog Jacquesa Houdeka, no poznati glazbenik nije imao komentara.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara