Ovaj nastup na Dori skupio je najviše dislajkova na YouTubeu
HRVATI od subote čitaju o Dori i dramama nakon finala, ali i slušaju pjesme koje su se u subotu predstavile. Najviše pregleda na YouTubeu skupila je pobjednička pjesma Tick-Tock koja na službenom kanalu Dore ima više od 730 tisuća pregleda, a na eurovizijskom čak 810 tisuća.
Albina je za pjesmu na Dorinom kanalu skupila više od 11 tisuća lajkova i 1.3 tisuće dislajkova koje su lupili ljudi koji smatraju da ona nije trebala pobijediti na Dori.
Glasači su u subotu rekli svoje te Albinu odveli na Eurosong, dok je drugoplasirana na kraju večeri bila Nina Kraljić s pjesmom Rijeka.
Ninin nastup na Dori od subote je pregledan 366 tisuća puta, ali je skupio najviše dislajkova - njih čak 2300, dok ju je lajkalo više od 4500 korisnika YouTubea.
Brigita Vuco dobila je jednak broj lajkova i dislajkova, njih po 1800.
Najgoru sudbinu na YouTube pregledima i lajkovima imaju Bojan Jambrošić i Ashley Colburn, koji imaju višestruko više dislajkova nego lajkova. Nastup je pregledan 35 tisuća puta. Lajkalo ga je tek 186 ljudi, a dislajk je udarilo čak 680.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati