Ovi ljudi stoje iza kampanje o kojoj priča cijela Hrvatska:"Sve je počelo zbog sukoba HDZ-a i Mosta"
Foto: Press
ZASIGURNO ste već primijetili jumbo plakate s provokativnim napisima koji su zadnjih dana osvanuli po Hrvatskoj.
Poruke poput "Nama most nije opcija", "Nama ne trebaju fontane", "Ne primamo krunice u naše redove" mnoge su građane prvo asocirale na politiku, ali ovdje je riječ o nečem drugom.
Riječ je o novoj kampanji za pastu za zube Plidenta, popraćenoj hashtagom #pokažimozube.
Kampanja je na društvenim mrežama dobila podijeljene reakcije potrošača. Dok su neki hvalili dosjetljivost i kreativnost, drugi su već umorni od politike i nije im se svidjela ovakva reklama.
Bez obzira na to što mislili o njima, ove je reklame bilo nemoguće previdjeti i izazvale su ogroman interes javnosti. Zato smo kontaktirali agenciju Ideo Dizajn koja je odgovorna za ovu zanimljivu kampanju kako bismo ih pitali odakle im ideja i kako su zadovoljni odjekom.
Ideo Dizajn postoji zadnjih osamnaest godina, osnovale su je kreativne direktorice Amra Ajanović Perić i Tanja Katić Sviličić, a trenutno zapošljava tim od sedmero ljudi. Plidentu kao klijenta na području vizualnih komunikacija prate posljednjih pet godina, a na ovoj kampanji osim kreativnih direktorica radili su i Ružica Čarapina, Andrea Putnik i Krešimir Ražov.
"Ideja za ovu kampanju se doslovno rodila u jednom danu u jeku nesuglasica u Vladi između Mosta i HDZ-a. U to vrijeme se nije moglo pobjeći od vijesti iz politike, a izbori su bili tek pred nama. Tada smo shvatili da postoji mnoštvo riječi koje imaju dvostruka značenja; jedno u stomatologiji, a drugo u politici, gdje su te riječi u potpunosti značenjski preopterećene poput mosta, desni, krunica i fontana", rekli su nam.
Iza domišljate igre riječima, ideja kampanje je utemeljena na predizbornim obećanjima koja neispunjena padaju u zaborav čim prođu izbori. Odlučili su ljudima ponuditi obećanja koja su itekako realna i koja će ispuniti.
"Ako kupujete Plidentu i redovito perete zube, nećete imati potrebe za zubnim mostom ili krunicama, desni vam neće krvariti i neće biti potrebe da ih pri posjetu stomatologu ispirete u stomatološkoj fontani", objašnjavaju iz agencije.
No, ako se makne stomatološki kontekst, ove su parole dio političkog diskurza i ljudi su ih navikli povezivati s politikom, pa je ovdje riječ o vrlo provokativnoj kampanji, pa priznaju da su očekivali negativne komentare.
Ono što ih je iznenadilo je vrlo velika količina pozitivnih komentara potrošača koji su najavljivali da prelaze na Plidentu i sami dodavali hashtag #kupujmohrvatsko.
Ne poriču da im se s ovom idejom dogodio savršen tajming, upravo pred izbore, ali naglašavaju da su imali malo vremena za pripremu same kampanje.
"Kao što sam spomenuo, ideja se rodila u jednom danu i kako su se izbori približavali, a htjeli smo iskoristiti aktualnost izbornih kampanja, morali smo jako brzo reagirati, tako da je sve postavljeno u roku nekoliko dana. Odmah smo krenuli s teaser kampanjom, samo s porukama i bez potpisa tko stoji iza njih. Teaser kampanja je krenula na jumbo plakatima, bannerima na svim relevantnim portalima i na društvenim mrežama (Facebook, Twitter i Instagram)", podijelili su.
Zadovoljni su bili i reakcijom samog klijenta, brand managera Plidente, Branimira Zoraje koji je odmah prepoznao prijedlog i složio se s njim.
Ciljevi kampanje su bili podizanje brand awarenessa i program vjernosti koji Plidenta razvija za stalne kupce, a smatraju da su tajming i kreativnost doprinijeli odličnoj zamijećenosti i reakcijama publike, u vrlo kratkom periodu.
Budući da kampanja još traje, nisu se željeli zaletavati u donošenju zaključaka.
"Sudeći po prvim reakcijama i zanimanjem koje smo do sad prouzrokovali, definitivno možemo reći da smo za sad zadovoljni rezultatima", zaključili su.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati