MARKETINŠKA kompanija Ogilvy kreirala je haljinu osjetljivu na dodir koja je mjerila koliko često i s kojim intenzitetom muškarci u noćnim klubovima dodiruju njenu vlasnicu. Cilj kampanje, čiji je naručitelj bio Schweppes, bio je pokazati muškarcima kako se točno ponašaju u noćnim izlascima i što sve žene doživljavaju u samo jednoj noći.
U sklopu projekta "The Dress for Respect" stručnjaci su napravili haljinu u čijoj su se tkanini nalazili senzori za dodir, koji su bilježili baš svaki dodir i njegov intenzitet. Informacije su potom prosljeđivane sustavu koji je svaki dodir mapirao,a znanstvenici su u realnom vremenu pratilo sve što se događa trima ženama, koje su sudjelovale u projektu.
Kako se pokazalo tijekom noći, muškarci su žene najčešće dodirivali po donjem dijelu leđa, stražnjici i rukama. Za prikaz na društvenim mrežama korištene su iz snimke iz noćnog kluba na kojima se vidjelo kako žene tim istim muškarcima govore da ih ne diraju. To ih ipak nije spriječilo.
U samo četiri sata tri žene dodirnute su točno 157 puta, odnosno skoro 40 puta u svega 60 minuta.
Kasnije su haljinu i snimke pokazali muškarcima iz kluba, a oni nisu mogli vjerovati koliko se haljina na vizualnom prikazu "svijetlila" od njihovih dodira.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati