Pornhub želi postati novi Playboy... I ide im
VJEROJATNO ste barem jednom (ovog tjedna) posjetili najpoznatiju porno stranicu na svijetu, a uz 90 milijuna posjetitelja dnevno i više pornjave nego je moguće naći na bilo kojoj drugoj stranici u povijesti, to i ne bi bilo preveliko iznenađenje.
No, za svojih čestih posjeta stranici, možda vam je promakla želja Pornhuba da postane novi Playboy. Točnije, Pornhub želi postati ono što je Playboy bio u devedesetima, lifestyle i modni brend, a na tome rade posljednje četiri godine.
I premda vam se ovo na prvi pogled možda čini kao nepotrebna transformacija, činjenica je da se Pornhub ni po čemu ne razlikuje od bilo koje druge kompanije koja je došla do ovog stupnja.
Ovi promicatelji pornografije žele postati cool i to namjeravaju učiniti tako što će taj imidž pokušati kupiti. Štoviše, pokušat će doprijeti i do populacije koja im se uporno opire - žena. Iako su u posljednjih 11 godina učinili nevjerojatne stvari i nametnuli se kao top okupljalište drkadžija iz svih krajeva svijeta, pomalo je teško povjerovati da će im samo tako poći za rukom ući u mainstream.
Prvi korak ovog rebrandinga učinjen je 2014. kada je pokrenuto natjecanje u sklopu kojeg su od marketinških stručnjaka i kreativaca zatražilo da osmisle koncept "mainstream Pornhuba".
Iako su se i prije toga dokazali s dva sasvim pristojna poteza. Prvi je bio montaža video clipova u filmu "Don Jon" Josepha Grodona-Levitta, a drugi briljantan potez u kojem su se svi američki mediji raspisali o tome kako je CBS odbio emitirati njihov 20 sekundi dugu i potpuno pristojnu reklamu za vrijeme Super Bowla. Naravno, do trenutka kada su novinari shvatili da Super Bowl prihvaća samo 30 sekundi duge reklame, svima je već bilo jasno da je Pornhub odradio odličnu reklamu.
Nakon što su udružili snage s Daveom Lehreom, uslijedio je niz viralnih videa koji su se proširili društvenim mrežama, a pritom su uglavnom ostajali u granicama, prihvatljivog: od reklama za VR kacigu, preko twerkajuće guzice vrijedne 1000 dolara pa sve do Wankbanda koji vam je pomogao da napunite mobitel masturbirajući.
No, to je bio samo dio ponude. Mogli ste naići na Titcoin (Pornhubova kriptovaluta)...
Pokrenuli su i vlastitu liniju lubrikanata i reklamirali ga lubrikant-toboganom...
Osnovali su vlastitu izdavačku kuću...
Održali su i festival porno filmova u New Yorku gdje su svoje mekše porniće prikazali Miley Cyrus i James Franco. Napravili su seksi bojanku s crtežima objavljenim na Instagramu i Tumblru, a odlično su promovirali i liniju igračaka za seks. Naime, angažirali su španjolski electro-pop bend Perlita da snime pjesmu koristeći isključivo zvukove koje seks-igračke proizvode.
Sve je ovo otvorilo vrata u mainstream i bilo je samo pitanje vremena kada će mainstream uzvratiti gostoprimstvo. Talijanska kompanija Diesel postala je prvi modni brend koji je u siječnju 2016. počeo suradnju s Pornhubom.
Kreativni direktor Nicola Formichetti rekao je: "Svi idemo na Pornub pa prije nego što počnete drkati, možda na trenutak zastanete i odlučiti kupiti nove hlače". Uslijedilo je i pojavljivanje na New York Fashion Weeku 2017., a i suradnje s brendovima kao što su Hood by Air, Richardson i Moose Knuckles koji je počeo prodavati jakne preko VFILESa.
Dodatnu medijsku pažnju dobili su nakon što su ponudili 50 tisuća dolara svakome tko ima bilo kakve informacije o lopovima koji su opljačkali Kim Kardashian. Dodali su da je Pornhub "tužan" zbog ovog "groznog incidenta" i pritom nas podsjetio da je njezin pornić i dalje najgledaniji na Pornhubu. Od tada je skupio još 30 i nešto milijuna klikova.
Sponzorirali su SF instalacije, a zatim i udružili snage sa SSENSE-om kako bi uz pomoć podataka prikupljenih na Pornhubu došli do informacije koji su brendovi tenisica najzastupljeniji u pornićima (informacije radi, to su, redom: Converse, Nike, Adidas, Vans i Yeezy).
I onda se odjednom u priči pojavio Kanye West koji je tijekom gostovanja u showu Jimmyja Kimmela rekao da voli odlaziti na Pornhub. Kompanije je odmah iskoristila priliku i ponudila mu doživotnu pretplatu na Pornhub Premium.
Dva tjedna kasnije, Kanye je postao kreativni direktor prve dodjele Pornhubovih nagrada u Los Angelesu koja su, prema mnogim napisima, bile katastrofa. No, nakon navodne katastrofe uslijedilo je jedno obaranje rekorda pa je Kanyeova suradnja s Lil Pumpom "I Love It" postala najveći globalni debi nekog rap spota na YouTubeu s preko 76 milijuna pregleda u prvom tjednu.
Ubrzo nakon toga pojavile su se i prigodne Yeezy/Pornhub majice.
No, do žena i dalje teško dopiru. U prosincu prošle godine zabilježeno je da samo 26% posjeta otpada na žene. Međutim, čine sve kako bi to promijenili. Odmah u siječnju pojavila se kampanja "Fuck Your Period" (Jebeš tvoju menstruaciju) u sklopu koje promoviraju zdravstvenu dobrobit seksa u vrijeme mjesečnice.
Nedugo nakon toga pokrenuli su i program "The Visionaries Director's Club" čiji je cilj povećati raznolikost produkcije, a prvi korak je redateljski debi reperice Young M.A. koja je napisala i producirala svoj prvi kratki porno film.
Tu je čast dobila panseksualka Brooke Candy koja nije imala toliku prođu u medijima, ali ipak je pozitivno utjecala na povećanje broja žena na Pornhubu.
Sve ovo dovelo je Pornhub još više u mainstream, a sudeći prema rezultatima, riječ je o nezaustavljivom proboju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati