Povratak u budućnost postaje stvarnost u Zagrebu: Nemamo leteće aute, ali...
KAD U DRUGOM nastavku serijala ‘Povratak u budućnost’ Marty McFly stigne u tadašnju budućnost 2015. godine, osim tenisica koje se same vežu, samosušeće jakne ili letećih automobila, zapanji ga i trodimenzionalni hologram morskog psa koji izlazi iz zgrade kina kao reklama za film Ralje 19.
Neka od predviđanja kako će svijet izgledati 2015. iz tog su filma točna, neka i dalje tehnološki nedostižna, ali nešto slično hologramskom morskom psu može se doživjeti u Zagrebu. Na križanju dviju najprometnijih zagrebačkih avenija tvrtka Go2Digital, poznata po inovativnim kampanjama u vanjskom oglašavanju, postavila je monumentalni ekran veći od 150m2 kojim teče trodimenzionalni vodopad i iz kojeg izlazi - virtualna robotska ruka i hologramska projekcija njihovog logotipa. Kako kažu u Go2Digitalu posebno ih veseli kad u Hrvatsku prvi donose nova tehnološka rješenja te jedinstvene i inovativne kampanje koje kreiraju sa svojim klijentima.
Ekranom ne ‘teče’ slučajno baš vodopad - simbol je to nepregledne rijeke vozila koja svakodnevno prođe tim križanjem. S obzirom da ni 2021. još uvijek ne letimo u autima, križanje Avenije Dubrovnik i one Većeslava Holjevca koje spaja Zagreb s Novim Zagrebom, najprometnije je križanje u Hrvatskoj kojim mjesečno prođe 1.400.000 automobila.
Za mjerenje rezultata Go2Digital surađuje s globalno relevantnom platformom Quividi, uz pomoć koje klijenti na kraju kampanje znaju koliko se puta njihova poruka prikazala, kome, koliko gledatelja je bilo aktivno te koliko su je vremena gledali. U suradnji s Qudividijem uskoro će, i opet prvi, hrvatskom tržištu ponuditi još preciznije i pouzdanije mjerenje učinkovitosti vanjskog oglašavanja.
Potvrđuju to i prestižne nagrade koje je Go2Digital, u suradnji s medijskom agencijom MediaCom, osvojio - dvije nagrade EuroMIXX te čak 5 nagrada na Festival of Media, među kojima i one za kreativno korištenje medija te za najbolji real-time marketing.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti