Pravilo šefice izazvalo raspravu: "Ako to ne naprave, nemojte ih zaposliti"
"AKO VAM netko ne pošalje mail zahvale nakon razgovora, nemojte ih zaposliti."
To je jedno pravilo u koje se izvršna urednica Insider Inc.-a Jessica Liebman kune kad je u pitanju zapošljavanje potencijalnih zaposlenika - što je izazvalo kontroverze na društvenim mrežama.
Nakon što je intervjuirala stotine potencijalnih radnika, ona je napisala članak u kojem tvrdi da ne slanje e-maila nakon razgovora za posao je "pogreška broj jedan" koju intervjuirana osoba može napraviti.
"Istina je da proces zapošljavanja može otkriti samo određene stvari", napisala je za Business Insider. "Često svoju odluku temeljite na malom uzorku podataka koje ste prikupili tijekom nekoliko sati razgovora s njima, ponekad čak ni osobno."
Ona kaže da bi menadžeri pri zapošljavanju uvijek trebali "očekivati e-mail zahvalnosti“, dodajući da "nikad ne bi smjeli ponuditi posao nekome tko ga nije poslao."
Kaže da za to postoje dva razloga. "Slanje poruke zahvale ne mora nužno jamčiti da će osoba biti dobar zaposlenik, no daje vam malo više podataka: Kandidat je oran, organiziran i ima dovoljno dobre manire da je pošalje."
"Također pokazuje snalažljivost, jer kandidat često mora pronaći adresu e-maila koju tijekom razgovora nije dobio."
Članak je izazvao podijeljene reakcije nakon što ga je Liebman podijelila na Twitteru. Dok jedni smatraju da je to pravi način, drugi su se pitali šalje li ona mailove zahvale intervjuiranima jer su odvojili vrijeme za razgovor s njom.
Prije sedam godina Liebman je napisala sličan članak u kojem je objasnila svoja očekivanja oko maila zahvale. Rekla je da joj se ispitanici trebali zahvaliti što je odvojila vrijeme za razgovor s njima, ponoviti da žele posao te dodati kratko zašto bi baš oni bili savršeni kandidat.
Rekla je da, ako ne dobije sličan mail, da će "pretpostaviti da ne želite posao" i "misliti da ste neorganizirani" te je dodala kako je "puno veća šansa da će ona zaboraviti na vas."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati