"Prestala sam jesti ugljikohidrate nakon tri popodne, evo što je to učinilo mom tijelu"

"Prestala sam jesti ugljikohidrate nakon tri popodne, evo što je to učinilo mom tijelu"
Foto: Instagram/Pinterest

NOVINARKA Harper's Bazaara Lauren Levinson je dva tjedna prije svog vjenčanja, kao i mnoge mladenke, odlučila otići na dijetu kako bi joj vjenčanica iz snova stajala što bolje. 

Iz prehrane je izbacila procesuirani šećer, pekarske proizvode, alkohol, krumpir i tjesteninu, te se za pomoć obratila poznatom treneru Davidu Kirschu uz čiju je pomoć uspjela skinuti željene kilograme i stati u vjenčanicu. 

 

A post shared by laurenlevinson (@laurenlevinson) on

Godinu dana kasnije, odlučila je da ne želi neprestano biti na restriktivnoj dijeti, i ponovno je potražila Davidov savjet, a on joj je preporučio da nakon pola tri poslijepodne prestane jesti ugljikohidrate na samo 12 dana. 

Savjet trenera

"Konzumiranje ugljikohidrata ujutro i prijepodne pomaže ti da se napuniš energijom koja ti je potrebna ostatak dana, no oni zadržavaju vodu u tijelu pa automatski izgledaš punije. Ako ih izbaciš iz prehrane nakon pola tri, tvoje tijelo ima mogućnost iskoristiti taj višak vode, a također imaš vremena potrošiti te ugljikohidrate tijekom dana", objasnio joj je on. 

Savjet liječnika

Liječnici s kojima se savjetovala također su joj otkrili benefite izbacivanja hrane bogate ugljikohidratima u poslijepodnevnim satima. 

 

A post shared by laurenlevinson (@laurenlevinson) on

"Tvoja potreba za energijom je noću manja nego po danu kad si aktivnija. Ako pojedeš obrok bogat ugljikohidratima navečer, te će dodatne kalorije ostati nepotrošene što može dovesti do povećanja tjelesne težine. To će također povećati količinu inzulina koje tvoje tijelo luči, a zbog toga ćeš imati problema sa spavanjem", rekao joj je liječnik Keith Berkowitz koji se specijalizirao za dijetetičara.

Što jesti

Lauren se tijekom svoje dijete pridržavala jedenja ugljikohidrata koji ne sadržavaju gluten i onih koji sadržavaju cjelovite žitarice, te su lakši za probavu, dok je izbjegavala kompleksne ugljikohidrate. 

"Zobene pahuljice, leća, smeđa riža ili kvinoja su puno bolji izbor od tjestenine ili pekarskih proizvoda jer su bogati vitaminima i mineralima", poučio ju je Kirsch, a također je jela ribu, meso i mnogi povrća. 

Rezultati

"Ovaj plan prehrane, uz vježbanje, pomogao mi je izravnati trbuh i pomogao mi je da stanem u svoje omiljene traperice. Bila sam manje zabrinuta oko prehrane i znala sam da mi neće biti problem ako tu i tamo pojedem pizzu na integralnom tijestu. Ništa mi nije bilo strogo zabranjeno, pa mi je puno toga manje nedostajalo i bila je manja mogućnost da se počnem prejedati", ispričala je Lauren. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara