Računala i televizija odvlače njemačku mladež od kazališta
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KINO, televizija i računala, prema anketi provedenoj u Njemačkoj na gotovo oko tisuću ispitanika u dobi od 16 do 29 godina, kudikamo više privlače mladež nego posjeti kazalištu.
Rezultati pokazuju da gotovo 78 posto ispitanika koji više od tri godine nisu posjetili kazalište radije posjećuje kino predstave, a 50 posto ih više zanima video.
Novac i garderoba, prema rezultatima istraživanja, igraju kod mladeži važnu ulogu: 65 posto ispitanika kao razlog neposjećivanja kazališta navodi da se za tako što moraju elegantno odjenuti. Oko 55 posto njih misli da je kazalište skupa zabava, a 59 posto njih se žali da u kazalištu ne mogu sresti poznanike.
Zanimljivo je da žene radije idu u kazalište nego muškarci.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Rezultati ankete također su pokazali da roditelji nedovoljno upućuju mladež u kazalište. Samo 19 posto ispitanika na to je pitanje odgovorilo pozitivno. Gotovo 49 posto ispitanika smatra da to ne čini ni škola, no istodobno bi 46 posto njih rado pogledalo predstavu u kazalištu o kojoj je bilo govora na nastavi.
Njemačke kazališne kuće čine sve da privuku i mladež: od znatnih sniženja cijena karata do specijalnih godišnjih pretplata i posebnih programa za mladež. Unatoč tome, kazalište se već dugo ne nalazi među prioritetima mladih.
Rezultati pokazuju da gotovo 78 posto ispitanika koji više od tri godine nisu posjetili kazalište radije posjećuje kino predstave, a 50 posto ih više zanima video.
Novac i garderoba, prema rezultatima istraživanja, igraju kod mladeži važnu ulogu: 65 posto ispitanika kao razlog neposjećivanja kazališta navodi da se za tako što moraju elegantno odjenuti. Oko 55 posto njih misli da je kazalište skupa zabava, a 59 posto njih se žali da u kazalištu ne mogu sresti poznanike.
Zanimljivo je da žene radije idu u kazalište nego muškarci.
Rezultati ankete također su pokazali da roditelji nedovoljno upućuju mladež u kazalište. Samo 19 posto ispitanika na to je pitanje odgovorilo pozitivno. Gotovo 49 posto ispitanika smatra da to ne čini ni škola, no istodobno bi 46 posto njih rado pogledalo predstavu u kazalištu o kojoj je bilo govora na nastavi.
Njemačke kazališne kuće čine sve da privuku i mladež: od znatnih sniženja cijena karata do specijalnih godišnjih pretplata i posebnih programa za mladež. Unatoč tome, kazalište se već dugo ne nalazi među prioritetima mladih.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati