Rasizam ili dobra reklama? - Barack Obama kao zaštitno lice za čokoladne sladolede
OD KAKO je izabrana za predsjednika SAD-a, Barack Obama postao je inspiracija mnogima. I ne samo u nekom političkom smislu. Bio je filmska muza, nadahnuo je proizvođače igračaka, odjeće...
"Svi pričaju o tome: tamno umjesto bijelog!"
No, najnovija reklama ili brend koji se koristi njegovim likom malo je prešla granicu dobrog ukusa, barem tako tvrde stručnjaci. Naime, u Rusiji su se počeli prodavati sladoledi na čijem je omotu Barackova karikatura.
Sladoled od čokolade čija je unutrašnjost ispunjena vanilijom postala je hit u Rusiji. No da je pređena granica dobrog ukusa zaključili su marketinški stručnjaci koji tvrde kako je ova reklama nabijena rasizmom. "Svi pričaju o tome: tamno umjesto bijelog!", poruka je koja stoji na omota, a koja bi trebala privući što veći broj kupaca.
Andrei Gubaidullin, koji je stvorio oglasa, rekao je da to nije bio rasistički i da Rusija jednostavno ima drugačiji stav u pogledu rase od zapadnih zemalja. "Za Rusiju, to nije rasistički. To je jednostavno zabavno i to je to", rekao je Gubaidullin, kreativni direktor u agenciji za oglašavanje Voskhod. Osim što Obamin lik reklamira sladolede, prvi crni predsjednik SAD-a postao je i zaštitno lice za pastu za izbjeljivanje zubiju i salona za obradu kože.
S.C.
Foto: AFP
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati