Reklame i seks: Može li aluzija na grudi lakše prodati proizvod?

PSIHOLOZI koji u suradnji s marketinškim stručnjacima osmišljavaju reklame jedni su od najbolje plaćenih i najtraženijih zaposlenika u tržišnoj industriji.

Usmjerenost na potrebe potrošača vezuje marketing za psihologiju - znanost koja se bavi psihičkim procesima i ponašanjem. U tom kontekstu, zadaća psihologa u marketingu je upoznavanje potrošačkih potreba, otkrivanje odrednica potrošačkog odlučivanja i ponašanja, te otkrivanje razlika među potrošačima. Učinkovitost marketinške komunikacije i poruke potrošačima ovisi o vjerodostojnosti i privlačnosti izvora i načinu njezina oblikovanja.

Ruka koja poseže za sisom, zapravo, poseže za kriglom pive

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pošto reklame za razne proizvode bombardiraju sa svih strana psiholozi nerijetko posežu za raznim sredstvima "skrivenog reklamiranja", u nadi kako će takva reklama imati bolju učinkovitost od "obične" reklame. U ovom slučaju to se odnosi na ruku koja poseže za sisom na glavnoj fotografiji, koja je, zapravo, ruka koja prima kriglu punu pive. Upravo u toj reklami glavnu je ulogu imao psiholog čija osnovica ove reklame "seks prodaje sve što hoda", pa je tako i na ovoj reklami um potrošača fokusiran na najčešći predmet seksualne mašte - grudi! Svi su dobili što su željeli - potrošač je vidio reklamu koja mu je zagolicala maštu, a proizvođači piva su na neki način utkali u podsvijest potrošača da se njihovo pivo veže uz ugodu. Tko bi se požalio - pivo u jednoj ruci, sisa u drugoj?!

Humor, zastrašivanje i seksualni sadržaji mogu pridonijeti učinkovitost oglašavanja na različite načine, ali i polučiti učinke suprotne željenima - međutim, i loša reklama je reklama.

L.V.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara