Djevojka šokirana smještajem u Parizu: "Plijesan, hladnoća i 18+ zvukovi"

SOLO putnica Bekah iz Velike Britanije, poznata na TikToku pod imenom @festivalstyled, podijelila je neugodno iskustvo iz Pariza koje je ubrzo postalo viralno. Na svom profilu, gdje je prati više od 392 tisuće ljudi, objavila je video pod naslovom "Noćna mora s Airbnbom u Parizu", u kojem je pokazala njezin smještaj nije nimalo odgovarao onome što je prikazano na slikama.
"Ne vjerujem da ću moći ostati ovdje," rekla je Bekah u videu, pokazujući prostoriju s velikim mrljama crne plijesni oko prozora. "Neugodno mi je ostati ovdje."
Šokirala se kad je ušla u stan
Bekah je stigla u Pariz vlakom, uvjerena da je sve organizirano. Smještaj je rezervirala tjedan dana ranije - bio je jeftin, ali je mislila da je to zbog udaljenosti od centra. No kad je ušla, ostala je šokirana.
Osim plijesni, stan je bio vrlo hladan, što je, pretpostavila je, dodatno pridonijelo vlazi i gljivicama. Situaciju je dodatno pogoršalo to što je Airbnb domaćin ignorirao njezine poruke i slike koje mu je poslala. "Upravo sam otišla na WC ovdje i više ne želim biti u ovom prostoru," rekla je frustrirano. "Hranu sam naručila da stigne kad i ja, stiže za 20 minuta, a ja bih samo htjela ići spavati."
Da stvar bude gora, iz stana pokraj čuli su se uzdasi ljudi koji su imali spolne odnose. "Sigurno su to plaćeni glumci," našalila se Bekah u opisu videa.
Drugi smještaj platila puno više
Pokušala je rezervirati drugi stan preko Airbnba, no domaćini su ju odbili jer "još nisu stigli počistiti". Na kraju je našla novi smještaj – dvostruko skuplji. "Nadam se da u ovom novom nema ljudi koji se seksaju," dodala je.
No i u novom stanu zatekla je isti problem – plijesan. "Na kraju ću dobiti trovanje plijesni", rekla je u videu.
Oglasio se i Airbnb
Nakon što je njezina priča postala viralna, oglasio se i Airbnb. Brzo su reagirali: vratili su joj cijeli iznos, osigurali drugi smještaj i platili hotelsku sobu za tu noć jer je već bilo 22 sata.
"Razočarani smo što je korisnica imala ovakvo iskustvo. Naš tim za podršku odmah je reagirao, omogućio potpuni povrat novca, pokrio dodatne troškove i smjestio je u hotel", rekli su iz Airbnba za MailOnline Travel. "Ovakve prijave su iznimno rijetke i oglas je uklonjen dok domaćin ne dostavi dokaz da je problem riješen."

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati