S 18 godina osnovala je tvrtku. Danas je udio u njoj prodala za 600 milijuna

S 18 godina osnovala je tvrtku. Danas je udio u njoj prodala za 600 milijuna
Foto: Instagram

KYLIE JENNER prodala je udio u svojoj kompaniji Kylie Cosmetics za 600 milijuna dolara konglomeratu Coty Inc.

Tako je Coty, u vlasništvu europske tvrtke JAB Ltd., stekao 51% kontrolnog udjela u kompaniji koju je Kylie osnovala sa samo 18 godina. The Wall Street Journal piše da će Kylie i dalje ostati zaštitno lice brenda koji će biti preimenovan u Kylie Beauty.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie ♥️ (@kyliejenner) on

Vrijednost brenda se procjenjuje na oko 1,2 milijarde dolara. U priopćenju Cotyja stoji da se procjenjuje da će brend ove godine ostvariti prodaju u vrijednosti od oko 200 milijuna dolara. Coty obuhvaća brendove kao što su OPI, Cover Girl, Clairol...

Kylie je ove godine stekla titulu najmlađe samoostvarene milijarderke.

>>>Kako je Kylie Jenner zapravo postala milijarderka s 21 godinom?<<<

Prvu je milijardu zaradila sa samo 21 godinom te tako pretekla čak i Marka Zuckerberga koji je svoju prvu milijardu ostvario s "tek" 23 godine. Kyliein prvi posao došao je s obiteljskim reality showom "Keeping Up With the Kardashians". Ona je imala samo devet godina kad se show počeo emitirati. Ove godine prikazuje se 16. sezona, a Kylie je uz to pokrenula i svoj reality show "Life of Kylie" koji se kratko prikazivao 2017. godine.

2013. godine, kad je imala samo 15 godina, Kylie je sa sestrom Kendall pokrenula liniju odjeće Kendall + Kylie for PacSun. Brend se otad proširio po trgovinama diljem SAD-a i svijeta. U SAD-u se prodaje na 390 lokacija, a diljem svijeta na 975 lokacija.

Nakon toga osnovala je Kylie Cosmetics, svoj najuspješniji projekt. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie ♥️ (@kyliejenner) on

Brend se najprije zvao Kylie Lip Kits, no kad je Kylie priznala da je povećala usne, ubrzo se promijenilo i ime kompanije. Tvrtka je u prve dvije godine prodala kozmetike u vrijednosti od oko 630 milijuna dolara.

Proizvodnja, pakiranje i prodaja su outsourcani drugim privatnim kompanijama. Za financijski i PR aspekt brenda brine se Kyliena majka Kris Jenner, a za to dobije 10 posto naknade za upravljanje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie ♥️ (@kyliejenner) on

U 2018. godini prihod tvrtke je porastao 9 posto, na procijenjenih 360 milijuna dolara, ponajviše zahvaljujući ekskluzivnom ugovoru o distribuciji s trgovinama Ulta. U samo šest tjedana od lansiranja Kylienog brenda u Ulti, tamo je prodano kozmetike u vrijednosti oko 54,5 milijuna dolara. 

Većinu promocije svog brenda Kylie radi preko društvenih mreža, ponajviše Instagrama na kojem je prati više od 150 milijuna ljudi.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara