S 18 godina osnovala je tvrtku. Danas je udio u njoj prodala za 600 milijuna
KYLIE JENNER prodala je udio u svojoj kompaniji Kylie Cosmetics za 600 milijuna dolara konglomeratu Coty Inc.
Tako je Coty, u vlasništvu europske tvrtke JAB Ltd., stekao 51% kontrolnog udjela u kompaniji koju je Kylie osnovala sa samo 18 godina. The Wall Street Journal piše da će Kylie i dalje ostati zaštitno lice brenda koji će biti preimenovan u Kylie Beauty.
Vrijednost brenda se procjenjuje na oko 1,2 milijarde dolara. U priopćenju Cotyja stoji da se procjenjuje da će brend ove godine ostvariti prodaju u vrijednosti od oko 200 milijuna dolara. Coty obuhvaća brendove kao što su OPI, Cover Girl, Clairol...
Kylie je ove godine stekla titulu najmlađe samoostvarene milijarderke.
>>>Kako je Kylie Jenner zapravo postala milijarderka s 21 godinom?<<<
Prvu je milijardu zaradila sa samo 21 godinom te tako pretekla čak i Marka Zuckerberga koji je svoju prvu milijardu ostvario s "tek" 23 godine. Kyliein prvi posao došao je s obiteljskim reality showom "Keeping Up With the Kardashians". Ona je imala samo devet godina kad se show počeo emitirati. Ove godine prikazuje se 16. sezona, a Kylie je uz to pokrenula i svoj reality show "Life of Kylie" koji se kratko prikazivao 2017. godine.
2013. godine, kad je imala samo 15 godina, Kylie je sa sestrom Kendall pokrenula liniju odjeće Kendall + Kylie for PacSun. Brend se otad proširio po trgovinama diljem SAD-a i svijeta. U SAD-u se prodaje na 390 lokacija, a diljem svijeta na 975 lokacija.
Nakon toga osnovala je Kylie Cosmetics, svoj najuspješniji projekt.
Brend se najprije zvao Kylie Lip Kits, no kad je Kylie priznala da je povećala usne, ubrzo se promijenilo i ime kompanije. Tvrtka je u prve dvije godine prodala kozmetike u vrijednosti od oko 630 milijuna dolara.
Proizvodnja, pakiranje i prodaja su outsourcani drugim privatnim kompanijama. Za financijski i PR aspekt brenda brine se Kyliena majka Kris Jenner, a za to dobije 10 posto naknade za upravljanje.
U 2018. godini prihod tvrtke je porastao 9 posto, na procijenjenih 360 milijuna dolara, ponajviše zahvaljujući ekskluzivnom ugovoru o distribuciji s trgovinama Ulta. U samo šest tjedana od lansiranja Kylienog brenda u Ulti, tamo je prodano kozmetike u vrijednosti oko 54,5 milijuna dolara.
Većinu promocije svog brenda Kylie radi preko društvenih mreža, ponajviše Instagrama na kojem je prati više od 150 milijuna ljudi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati