Stiglo srebrno iskušenje

Stiglo srebrno iskušenje

COCA-COLA u Hrvatskoj na današnjem je susretu s novinarima predstavila promotivnu aktivnost “Srebrno iskušenje”, u kojoj sudionici putem SMS-a mogu osvojiti srebrni Jaguar X-Type, srebrne Diners kartice u iznosima od 100.000, 50.000 i 10.000 kuna te polugodišnje pretplate na časopis Elle.

Također, predstavljeno je i novo promotivno pakiranje Coca-Cole Light. Nova, srebrna boca od 0,5 l predstavlja nov i osvježen način komunikacije s ljubiteljima ovog popularnog pića. Moderan i atraktivan izgled srebrne boce Coca-Cole Light trenutno privlači pozornost. Coca-Cola Light priprema i glamurozan događaj “Neodoljivo srebrno iskušenje”, na kojem će svoju viziju zadane teme pokazati hrvatski modni dizajneri: Robert Sever, Ksenija Vrbanić, Image Haddad, Karaka Design, Igor Galaš, Nives Kosić, Mustre i Nebo. Njihove kreacije - srebrne koktel haljine bit će predstavljene na modnoj reviji, uz prateći zabavni program, u srijedu 4. veljače u hotelu Sheraton.

Žiri koji će izabrati najbolju srebrnu haljinu bit će sastavljen od predstavnika struke i javnosti. Članovi stručnog žirija su: Saša Joka, Alemka Lisinski, Nenad Korkut, Nataša Sveklar te Josipa Lisac. Članovi žirija koji predstavlja javnost su: Branka Bebić (Silver Lady), Damir Hoyka, Stephen Gardiner (Coca-Cola), Tihomir Prišlin (Diners Club), Gordana Joksić (Jaguar Hrvatska). Pobjedničku „Neodoljivu srebrnu haljinu“ nosit će poznati hrvatski model i manekenka Branka Bebić, a kreatoru pobjedničke haljine pripast će novčana nagrada od 20.000 kuna. Voditeljica cjelokupnog događaja bit će Vlatka Pokos, a predviđen je i bogat glazbeni program.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Drago mi je da smo najseksi brand Coca-Cole - Coca-Colu Light povezali s atraktivnim životnim stilom te u isto vrijeme potaknuli mlade, darovite i kreativne hrvatske dizajnere da kroz svoje radove iskažu vlastito viđenje srebrnog iskušenja“, izjavio je Sandro Baričević, direktor za odnose s javnošću Coca-Cole u Hrvatskoj.

U pratećoj nagradnoj igri, koja je već u tijeku i traje do 18. ožujka 2004., sudionici šalju kodove s etiketa svih pakiranja Coca-Cole Light i Coca-Cole putem SMS-a. Dobitnici nagrada biraju se kroz tri javna izvlačenja kao dio emisije Modelle, Nove TV.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara