Sud odbacio Beckhamovu tužbu protiv urednika koji su objavili da je varao Victoriju

Foto: JLP

DAVID BECKHAM najavio je žalbu na odluku suda koji je odbacio njegove tužbe protiv urednika magazina koji su objavili da je prevario svoju suprugu sa prostitutkom. U veljači je Beckham zatražio skoro 25 milijuna dolara odštete jer je smatrao da su urednici In Toucha namjerno i zločesto objavili intervju s Irmom Nici koja objašnjava kako je spavala s Davidom.

Sudac Manuel Real smatra kako je Beckhamov odvjetnički tim podbacio u pokušaju da dokaže svoju tezu. Unatoč tome, Beckham se ne predaje i nastavlja sa svojom borbom. Tako je jučer predao žalbu na sudu u Kaliforniji. Njegovi odvjetnici istaknut će da je Nici žena s kriminalnom prošlošću kao i loše namjere časopisa. Također, žalit će se jer mu nije data prilika da demantira navode.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara