Superaplikacija iz Hrvatske poboljšava studiranje
MODERNA tehnologija i inovativna rješenja mijenjaju svaki aspekt naših života, pa tako i obrazovanje. Jedno takvo sjajno rješenje dolazi iz Osijeka i već je unaprijedilo način studiranja za preko 4000 studenata i preko 150 nastavnika.
Radi se o web aplikaciji Academio koja između ostalog služi za kreiranje i pregled rasporeda sati, pregled raspoloživosti i rezervaciju predavaonica, unos evidencije održane nastave, izvještavanje i još mnogo toga.
Academio unapređuje proces studiranja na niz načina.
Jednostavno za korištenje
Aplikaciju karakterizira pregledno sučelje koje je jednostavno za korištenje te se može prilagoditi specifičnostima raznih visokih učilišta.
Uz Academio profesori mogu rezervirati predavaonicu za potrebe određenog kolegija, a svaki student odabranog kolegija vidjet će rezervaciju u svom individualnom rasporedu. Uz prikaz individualnog rasporeda sati za nastavnike i studente, Academio nudi i prikaz javnog rasporeda koji je vidljiv svim zainteresiranim korisnicima. Aplikacija će upozoriti ako se tijekom izrade rasporeda preklapa dvorana, studijski smjer ili nastavnik, a preklapanje se uvijek može i odobriti.
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku aplikaciju koriste već više od četiri godine.
"Uz ISVU, Academio je trenutno najvažnija aplikacija na fakultetu. Prije implementacije Academia, raspored sati se radio u Excelu, a kako mi na fakultetu imamo poveći broj studijskih programa te studenata pa samim time i studijskih grupa, dolazilo je do čestih pogrešaka u smislu preklapanja kolegija, dvorana ili studijskih programa što je bilo teško pratiti u Excelu. Isto tako, konačan raspored je bio poprilično nepregledan jer su na jednom dokumentu bili prikazani svi kolegiji na toj studijskoj godini, za sve grupe i studijske programe. To znači da su i studenti i nastavnici morali tražiti svoje kolegije koje slušaju, odnosno predaju", objašnjava dr. sc. Dario Šebalj, nastavnik Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Kroz aplikaciju moguć je i unos neradnih dana koji će potom biti vidljivi korisnicima u rasporedu sati, a profesori jednostavno mogu i poslati obavijesti putem aplikacije ili e-mailom studentima koji pohađaju njihov kolegij u slučaju da trebaju odgoditi predavanje zbog bolesti i slično.
Nastavnici i studenti se s lakoćom mogu prijaviti u Academio pomoću svog korisničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr, a omogućena je i jednostavna sinkronizacija rasporeda sati i rezervacija s vanjskim kalendarima poput onih Googlea ili Outlooka.
Aplikaciju koriste i na Stomatološkom fakultetu u Zagrebu.
"Raspored je povezan sa ISVU-om tako da je više od pola posla obavljeno već u startu. Odlično je što se svako malo dodaju i neke nove mogućnosti za raspored te se aplikacija stalno unaprijeđuje. Aplikacija je jednostavna i intuitivna za korištenje", zaključuje naš sugovornik sa Stomatološkog fakulteta u Zagrebu.
Rezervacija predavaonica nikad nije bila lakša
Aplikacija omogućuje i svakom nastavniku da samostalno pogleda koje su predavaonice raspoložive te da ih u aplikaciji odmah i rezervira za razne svrhe - ispite, gostujuća predavanja, sastanke i slično. Neka učilišta danas na hodnicima imaju i pregled zauzetih predavaonica na TV ekranima, što se u njima odvija te što je sljedeće na redu prema rasporedu. Podaci se mogu povući upravo iz aplikacije Academio. Ova se kombinacija pokazala kao odlično rješenje koje štedi vrijeme i profesorima i studentima koje bi inače potrošili za traženje u kojoj se predavaonici nešto odvija.
U aplikaciji možete koristiti i kartu predavaonica i kabineta pomoću koje možete točno vidjeti gdje se nalazi koji nastavnik ili asistent, i gdje je to točno na fakultetu.
Aplikacija olakšava sve procese
Aplikacija nudi mogućnost evidencije održane nastave te pregled i ispis raznih izvještaja o ostvarenoj satnici.
Preko aplikacije možete unijeti izvedbeni plan prije početka akademske godine za kolegije na kojima ste nositelji, a možete i kreirati budžete za primjerice znanstveno-istraživački rad te omogućiti svakom nastavniku praćenje statusa svog budžeta.
Sve kreirane izvještaje možete jednostavno izvesti u PDF formatu ili u Excel datoteci, a u PDF-u možete izvesti i raspored sati. Uz par klikova izvesti možete i izvedbeni plan za pojedinačni kolegij ili skupni ispis za cijeli studijski program.
"Nama nastavnicima je olakšano i popunjavanje raznih evidencija, poput evidencije održane nastave. Kako je svaki nastavnik dužan evidentirati održanu nastavu na mjesečnoj razini, prije uvođenja aplikacije to se također radilo putem Excela te se ispisivalo i odnosilo nadležnim službama. Sada u nekoliko koraka sami unesemo evidenciju održane nastave te u svakom trenutku možemo pratiti odstupanje od planirane satnice", pojašnjava dr. sc. Dario Šebalj.
Aplikacija ima i svojevrsnu matičnu knjigu u kojoj se nalazi popis upisanih i diplomiranih studenata za svaku akademsku godinu, a do nje možete doći brzo i jednostavno.
Academio olakšava i poslovne procese referadi i računovodstvu učilišta. Referenti studentske referade na temelju unesenih izvedbenih planova lako i brzo mogu ispisati ispitne rokove za sve kolegije. Preko aplikacije računovodstvo ima i uvid u izvješće o broju ostvarenih radnih sati za sve nastavnike, kolegije ili katedre te odstupanja od planiranih sati, a preko tog izvješća može raditi i usporedbu između planiranih i održanih sati za svaki kolegij po pojedinom nastavniku.
Aplikacija se prilagođava vašim potrebama
Ovisno o potrebama visokog učilišta, rezervacije predavaonica može obavljati svaki nastavnik osobno ili to radi određena osoba zadužena za taj posao.
Također, birati možete i hoće li evidenciju održane nastave ispunjavati nastavnici ili će to raditi jedna osoba zadužena za to.
Studente, osim po studijskom smjeru, ručno možete podijeliti u grupe te podgrupe. Academio omogućuje i kopiranje prošlogodišnjeg rasporeda sati u novu akademsku godinu, kao i izvedbene planove iz prošle akademske godine koje je moguće kopirati u trenutnu akademsku godinu.
Aplikacija može ubrzati mnoge poslovne procese na učilišta, a njeni korisnici ne skrivaju zadovoljstvo.
"Reakcije kolega nastavnika su izrazito pozitivne budući da je Academio ubrzao određene poslovne procese te smanjio potrebu za predajom razne dokumentacije u papirnatom obliku. Samim time, nastavnici se više vremena mogu posvetiti nastavi i znanosti", otkriva dr. sc. Dario Šebalj.
Ako želite promijeniti način na koji radite i olakšati brojne procese na vašem učilištu, onda je Academio pravi izbor za vas. Isprobati možete i DEMO verziju aplikacije nakon što popunite podatke ovdje.
Sadržaj donosi Index u suradnji s Academio te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti