Tele2 Hrvatska i agencija iProspect nastavljaju suradnju

Tele2 Hrvatska i agencija iProspect nastavljaju suradnju
Foto: Press

NAKON uspješne 2018. godine nastavlja se poslovna suradnja između TELE2 Hrvatska i agencije iProspect, specijalizirana za digitalni marketing te članica marketinške grupacije Dentsu Aegis Network.  

Suradnja je započeta početkom 2018. i to u segmentu strateškog medijskog zakupa u digitalnim kanalima. U godinu dana, koliko  traje suradnja,  odrađeni su  brojni projekti poput kampanje BEZBROJ DA! koja je bila finalist ovogodišnje nagrade EFFIE te kampanje Spoilers i Search koji su bili finalisti nagrade MIXX za najbolju search kampanju i najbolji brandirani sadržaj.  Najveći iskorak napravljen je u automatizaciji zakupa medija uz pomoć podataka te je povećan broj dolazaka na webshop i kvaliteta posjeta.

U nadolazećem razdoblju dodatan fokus bit će stavljen na daljnje poboljšanje digitalnog marketinga kroz daljnju automatizaciju i obogaćivanje kvalitetnijim podacima, usklađeno s GDPR-om.

"Pravo je zadovoljstvo surađivati s Tele2 timom - uvijek su spremni na inovaciju i traženje boljih načina za rješavanje izazova u marketinškoj komunikaciji. Uza sve to, njeguju uistinu partnerski odnos te surađujemo kao jedan tim",  izjavio je Vjeko Srednoselec poslovni direktor Dentsu Aegis Networka, odgovoran za poslovanje digitalne agencije iProspect. 
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;