Tihana Harapin Zalepugin savjetuje: Bez puno pudera, vježbati redovito i odlaziti dermatologu
Foto: Borna Čavrag/Index
MODNA menadžerica te vlasnica agencije modelima, Tihana Harapin Zalepugin nam je tijekom jedne kozmetičke promocije otkrila nekoliko trikova kojima pomaže i savjetuje svoje modele.
"Ne želim da mi cura samo dođe i kaže `Joj, sad sam u ciklusu`. Pa nisi baš u ciklusu mjesec dana"
Prvo nam je otkrila što modelima savjetuje za njegu kože kada vidi da imaju problema. "Moram priznati da današnje mlade djevojke imaju jako puno problema s kožom i prvenstveno savjetujem dermatologa, a tek onda kozmetičarku. Moraju jako paziti i promatrati same svoje tijelo. Dakle, kada se pojave nekakve bubuljice ili masnoća po čelu ili sa strane po obrazima, moraju znati što je od čega i promatrati smeta li im nešto, čovjek sam sa sobom shvati što to njemu smeta. Je li alergičan na nešto, je li se to na licu pojavljuje zato što je nešto krivo pojeo ili čak od vode. Dakle, uzroci su različiti, a ja ih učim da to same znaju prepoznati", ispričala je.
Tihana je dodala i kako se cure često zavaravaju umjesto da poduzmu prve korake. "Ne želim da mi cura samo dođe i kaže `Joj, sad sam u ciklusu`. Pa nisi baš u ciklusu mjesec dana, nemoj se zavaravati. Važno je da cure uvijek imaju osjećaj sapuna, odnosno čistoće. Ne toliko pudera i šminke na sebi nego čistoće, moraju djelovati svježe", objašnjava.
"Više sam pristalica pilatesa i joge"
Što se tiče njege tijela, Tihana također ima par korisnih savjeta, ali cure najčešće šalje na jogu i pilates. "Tijelo se mora održavati i vježbati. Više sam pristalica pilatesa i joge nego teretane zato što mišići ne smiju biti nabildani nego fini i izduženi", kaže menadžerica.
Osim toga, Tihana ima još nekoliko trikova u rukavu koji su jako bitni, ali ih malo tko primjenjuje ili primijeti. "Jako je važno i naučiti pravilno disati. Nekad ih i sama učim kako da to čine, dakle, ne disati gornjim dijelom nego iz trbuha što je važno za razbijanje treme, bolje funkcioniranje, da budu opuštene", otkriva nam te zaključuje: "To su male cake koje mnogi ne znaju i ne prepoznaju, ali su strašno važne da budu opuštene, sigurne i samouvjerene, a onda će ih dizajneri voljeti, klijenti htjeti, a neće znati zašto, ali moraju znati tu poruku od klijenta prenijeti na fini siguran način".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati