Tvrdila da je našla crva u hrani, menadžer restorana istražio i naučio je pameti
VJERUJETE li da je mušterija uvijek u pravu, dobre su šanse da niste bili na drugoj strani. Istina je da mušterije nekad nisu samo nepristojne nego i nepoštene i manipulativne. Dokaz za to je i recenzija s Yelpa, u kojoj se gošća restorana žalila da je pronašla crva u hrani te mu dala jednu zvjezdicu zbog toga. No kad je menadžer počeo istraživati slučaj, otkrio je puno više nego što je očekivao. A što je dublje kopao, tim je čudnije postajalo.
"Kad sam vidio ovu recenziju, bio sam jako zabrinut da imam problem u kuhinji. Pitao sam chefa, kuhare, perače suđa i konobare znaju li o kojem je jelu riječ. Nitko nije mogao shvatiti što je to bilo", napisao joj je menadžer te dodao kako joj se vlasnik pokušao javiti, ali nije uspio doći do nje.
Dodao je kako je pogledao njezine prijašnje recenzije te pronašao još jednu recenziju u kojoj je koristila stock fotografiju dostupnu na internetu, a u kojoj je također restoranu dala jednu zvjezdicu.
Poručio joj je da pronađe hobi ili možda nabavi mačku umjesto pisanja lažnih recenzija raznih lokalnih ugostiteljskih objekata.
Ubrzo su se javili i zdravstveni inspektori koji tvrde kako se takve stvari događaju puno češće nego bi netko pomislio.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati