WIMBLEDONSKU pobjednicu Mariju Šarapovu sponzori su počeli zasipati ponudama. Nakon što je potpisala trogodišnji ugovor s proizvođačem mobilnih telefona Motorolom, na red je došla parfumerijska tvrtka Parlux Fragrances.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vrijednost trogodišnjeg ugovora kojeg je 17-godišnja ruska tenisačica potpisala s tvrtkom Parlux Fragrances procjenjuje se na četiri do pet milijuna dolara, a tvrtka bi do kraja sljedeće godine trebala na tržište plasirati parfem koji će nositi ime po wimbledonskoj pobjednici.
Vrijednost trogodišnjeg ugovora kojeg je 17-godišnja ruska tenisačica potpisala s tvrtkom Parlux Fragrances procjenjuje se na četiri do pet milijuna dolara, a tvrtka bi do kraja sljedeće godine trebala na tržište plasirati parfem koji će nositi ime po wimbledonskoj pobjednici.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati