Velika Britanija zabranila retuširane reklamne kampanje s Julijom Roberts
Foto: JLP, Lancome
OGLASI za kozmetičke proizvode tvrtki Lancome i L'Oreal na kojima su retuširana lica Julije Roberts i Christy Turlington zabranjeni su u Velikoj Britaniji. Na reklamne kampanje požalila se zastupnica liberalnih demokrata, Jo Swinson koja je izjavila da L'Orealovi oglasi "ne prikazuju reprezentativno kakve rezultate postižu njihovu proizvodi". Agnecija za standarde oglašavanja odmah je reagirala i složila se da su slike manekenke i glumice previše dorađene što krši njihova pravila. L'Oreal je i sam priznao da je retuširao oglase, ali su demantirali da time varaju kupce.
"Ovdje je važna šira slika, jer polovica mladih žena između 16 i 21 godine starosti kaže da bi razmislile o plastičnim operacija i vidjeli smo da se broj poremećaja u prehrani udvostručio u posljednjih 15 godina", rekla je zastupnica Swinson za BBC. Ona smatra da ovakve reklame stvaraju problem sa samopouzdanjem i slikom o vlastitom tijelu. "Način na koji je pretjerano retuširanje postalo prihvaćeno u našem društvu, samo pridonosi tom problemu", smatra ona. Swinson je pokušala zabraniti photoshopiranje reklama još 2009., ali nije uspjela, no sada moli agenciju koja nadzire reklame da odredi stroge granice kada retuširanje i postprodukcija mijenjaju izgled modela.
Velika Britanija nije jedina koja vodi kampanju protiv retuširanih modela na oglasima. Prije mjesec dana pobunila se i Američka liječnička udruga koja je upozorila na pretjerano retuširanje manekenki i glumica u svijetu oglašavanja.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati