Zašto glumci Tarika Filipovića zovu "najvećom hrvatskom sponzorušom"?

"VELIKI maneken" novi je nadimak voditelja i glumca Tarika Filipovića koji je potpisao ugovor s kozmetičkom tvrtkom Becutan kao njihov promotor narednih godinu dana. Time je Tarik nadodao još jedan sponzorski ugovor u svoj registar. "Sjećam se da su mi roditelji uvijek govorili kako svaka kuća u kojoj su djeca mora imati Becutan kremu i puder. Premda sam u životu koristio raznu kozmetiku, Becutan proizvodima sam se uvijek rado vračao, tako da mi je iznimno drago što sam postao njihov 'Veliki maneken'“, pohvalio se Tarik koji nastavlja s marketinškom prodajom vlastitog lika.

Čovjek koji nikad nije skrivao svoj poduzetnički duh uvijek je isticao kako bi se, da nije zaglavio u sadašnjim profesijama,  bavio poduzetništvom i marketingom. Upravo zbog nekih utihnulih poslovnih pothvata, poput svjetlećih sandwich-mana, do vođenja kafića i produkcije kazališne predstave "Magic Act Show", na što je na jednoj naslovnici podsjetio i časopis Arena, Tarik se kao pijan plota primio prodavanja vlastitog lika u reklamne svrhe pa mu je u glumačkim krugovima prišiven ružni nadimak "sponzoruša".

Promovirao je automobile Škoda i Volkswagen, šampone i preparate za kosu Keune zbog čega se čak obo0jio u plavo, mobitele Sony Ericcson, a koristili su ga i Diners, Konzum i Stanley Bet kladionice. "Od promocije ovih posljednjih nije nikad bježao, jer su mu hazardne igre uvijek bile strast, od poker aparata po kojima je lupao kao student i neafirmiran glumac, do sofisticiranijeg načina kockanja kao što su uplate pozamašnih iznosa na kladionicama", stoji u Areninom tekstu.

Tarik i naočale poznatih kreatora

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Štoviše, nije mu zasmetalo niti da mu manje poznate tvrtke urede kupaonicu u stanu, a on je njima zauzvrat omogućio reklamu u novinama. Čak su se i optičari natjecali kroz čije će naočale Tarik više gledati, iako je naposljetku priznao kako su mu najdraže one francuskoga dizajnera Alaina Miklija od kojeg je osobno za vrijeme posjeta Parizu dobio jedan par u ruke te se kasnije pohvalio kako je postao njegov promotor za Hrvatsku. Istina je sljedeća - da netko drugi može poput Tarika, tko na to ne bi pristao?

Iako ne štedi na sebi, Tarik je, prema kuloarskim pričama, nekad davno previše štedio na svojim bližnjima. Nagađa se kako je njegova veza s Iris Androšević pukla zato što joj "nikad nije htio kupiti nešto skuplje od para dizajnerskih cipela". (A kažu da ljubav nema veze s novcem, op.a). Ipak, otkako se oženio Lejlom Šehović, Tariku je zaigralo srce, pogotovo nakon što se rodio njihov sin Arman. Prema dosad viđenom, Tarik je lijepoj supruzi pripremio vjenčanje kao iz bajke, a i Lejlin osmijeh na licu govori kako su ona i glumac sretniji no ikad. Škrtost je očito nestala, za razliku od zainteresiranih oglašivača, kojima je Tarik i dalje omiljena hodajuća reklama u metropoli.

L.V.
Foto: Index

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara