Kako su igračke za djevojčice prestale biti dječje i postale ženske

Kako su igračke za djevojčice prestale biti dječje i postale ženske

Foto:  Pinterest

NA NASLOVNOJ slici vidite djevojčicu koja ponosno drži svoje "lego naselje" koje je sama izgradila. Nije u ružičastom, kao ni legići kojima se igra.

Sam tekst reklame podsjeća nas na mnoge važne stvari - od toga koliko je prekrasno igrati se i graditi nešto svojim rukama, do toga kako djeca različite dobi doživljavaju plastične ciglice koje im nude bezbroj mogućnosti.

Lego - prije

A kako reklama izgleda danas?

 

Lego danas:



Huffingon Post i Sociological Images ističu da Lego nije jedini brand igračaka ili crtića koji je svojim likovima i proizvodima "za djevojčice" (Treba li ih uopće tako izdvajati?) dodao niz spolno obojenih ženskih, ponekad i seksualnih atributa. Znali smo da je, primjerice, Barbie osmišljena kao savršena žena čiji su proizvođači i kreatori za ciljnu skupinu imali isključivo djevojčice, kao što je Bob Graditelj namijenjen prvenstveno dječacima. Međutim, u međuvremenu se dogodilo to da su i kocke za slaganje postale muške i ženske.

Pripremili smo vam nekoliko primjera da se uvjerite i sami.

Jagodica Bobica prije:

 

Jagodica Bobica danas:

Zemlja slatkiša prije:

Zemlja slatkiša danas:

 Rainbow Brite prije:


Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rainbow Brite danas:


Moj mali poni prije:


Moj mali poni danas:



Troll lutke prije:

Troll lutke danas:

Kupusići prije:

Kupusići danas:

Lisa Frank prije:


Lisa Frank danas:


Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara