Ljudi su zadivljeni novom kampanjom koja uključuje trudnice i majku dojilju

Ljudi su zadivljeni novom kampanjom koja uključuje trudnice i majku dojilju
Foto: Facebook, Instagram

PJEVAČ Pharrell prvom suradnjom s poznatim sportskim brendom Adidas na tržištu je ponudio puno više od tenisica. Njegova kampanja naziva ‘Now Is Her Time’ uključuje, između ostalog, majke koje doje i trudnice.

27-godišnja Isabela Rangel Gruntman na plakatima je koji su postavljeni u izlozima Adidasovih trgovina, a na prsima ima kćerkicu Vidu koju je rodila u svibnju.

Osim ovog brazilskog modela, s trudničkim trbusima pozirale su i manekenke Nada Vasiljevic i Pania Rose, kao i aktivistica i mama Tyra Mitchell uz koju je u snimanju sudjelovalo i njeno dvoje djece.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli adidas Women (@adidaswomen)

“Sad je njeno vrijeme da bude snažna. Sad je njeno vrijeme da trči svijetom. Sad je njeno vrijeme da nas svemu nauči. Sad je njeno vrijeme za izjednačavanje igre. Sad je njeno vrijeme da se izbori za svoje pravo na izbor”, poručuje video Pharrella i Adidasa.

Fotografija Isabele koja hrani svoje dijete širi se društvenim mrežama i izazvala je divljenje žena širom svijeta.

“Adidas osnažuje žene i pokazuje raznolikost. Ovo je doista emotivno”, “Izražavam veliko poštovanje Adidasu i Pharrellu zbog reklamne kampanje za osnaživanje žena”, “Tako se to radi”, neki su od komentara oduševljenih ljudi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Mamá novata (@new_mom_ecuador)

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara