Roditelji milenijalci ime za djecu sve češće biraju ovisno o slobodnoj domeni

Roditelji milenijalci ime za djecu sve češće biraju ovisno o slobodnoj domeni
Foto: 123RF

IZABRATI ime za dijete jedan je od najuzbudljivijih i najizazovnijih trenutaka u životu budućih roditelja. Danas roditelji osjećaju sve veći pritisak jer imaju potrebu djetetu dati ime kojim će se isticati pa sve češće pretražuju internet u potrazi za idejama.

U posljednje vrijeme čak idu toliko daleko da prilikom pretraživanja provjeravaju jesu li slobodne domene, odnosno nazivi internet stranica s imenom koje bi nadjenuli djetetu. Pokazalo je to istraživanje koje je proveo GoDaddy nad tisuću roditelja milenijalaca u dobi između 24 i 38 godina i roditelja X generacije u dobi od 39 do 53 godine.

Čak 20 posto roditelja milenijalaca izjavilo je kako su promijenili odluku ili razmislili o promjeni temeljem toga je li slobodna domena sa željenim imenom.

48 posto milenijalaca smatra kako je online prezentacija važna već u ranoj dobi, dok u isto vjeruje tek 27 posto roditelja generacije X.

Svoj prvi Facebook profil u dobi između 10 i 17 godina napravilo je 58 posto mladih roditelja u usporedbi sa samo deset posto starijih.

Roditelji zainteresirani za donošenje odluke temeljem slobodne domene kažu kako za to imaju dva razloga. Prvi je buduće traženje posla (48 posto) i prijava na fakultet (47 posto).

Rezultati su otkrili kako je internet sve više prisutan u životu djece te kako prosječno dijete milenijalaca danas ima 107 fotografija objavljenih na internetu prije nego što uopće prohoda. Roditelji generacije X u istom će razdoblju objaviti 56 fotografija manje.

Vrlo je obećavajuć podatak da su roditelji svih dobnih skupina svjesni digitalnog identiteta svoje djece na mreži te da njih 94 posto namjerava razgovarati sa svojom djecom o odgovornom korištenju interneta.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara