Roditelji otkrili koje neakademske vještine smatraju najvažnijima za svoju djecu

OSAM od deset roditelja smatra da bi nastavnici trebali provoditi više vremena podučavajući djecu o iskrenosti, poštovanju i aktualnim događanjima. Istraživanje koje je obuhvatilo 2000 američkih roditelja pokazalo je da 62 posto njih daje prednost učenju vještina, dok njih 37 posto stavlja matematiku u prvi plan.
Istraživanje koje je objavljeno 24. siječnja, povodom Međunarodnog dana obrazovanja, ističe i da 61 posto roditelja smatra da bi se škole trebale usredotočiti na podučavanje financijskoj pismenosti, dok je 46 posto u vrh stavilo šivanje ili pletenje, a 45 posto sigurnost na internetu. Slijede vrtlarstvo (37%), kuhanje/pečenje (35%), osnovni kućni popravci (35%) i čišćenje (34%).
Osam od deset roditelja također želi da njihova djeca bolje razumiju trenutne događaje. To uključuje učenje o različitim kulturama (60%), okolišu (49%), znanstvenim dostignućima i otkrićima (47%) i tehnologiji (47%).
Osim toga, devet od deset roditelja vjeruje da bi društvena pitanja trebala biti dio nastavnog plana i programa u ranom djetinjstvu. 66 posto ih smatra da djecu treba poučavati o različitim oblicima diskriminacije koji postoje u društvu, a slijede teme koje se tiču zdravstvene skrbi (61%) i ljudskih prava (55%).
Kao tri najbolja načina edukacije roditelji izdvajaju slušanje profesionalaca (51%), raspravljanje o vijestima (48%) i zajedničko čitanje knjiga (44%).
