Studija: Dojena djeca imaju 38 posto veću vjerojatnost da će dobiti petice na maturi

DULJE dojenje moglo bi pomoći djeci da polože ispite s boljim ocjenama. Djeca koja su dojena najmanje godinu dana imala su 38 posto veću vjerojatnost da će dobiti visoku ocjenu na GSCE ispitu iz engleskog jezika, u usporedbi s djecom koja nisu dojena, pokazalo je istraživanje. Djeca dojena najmanje godinu dana su imala i 39 posto veću vjerojatnost da će dobiti najbolju ocjenu na GSCE ispitu iz matematike.
GSCE ispiti su završni ispiti u Velikoj Britaniji, koji su preduvjet za dobivanje srednjoškolske GSCE diplome. Nakon što polože ispit učenici mogu završiti ili nastaviti školovanje.
Studija koja je uključivala 4940 djece u Engleskoj otkrila je da su djeca koja su dojena najmanje četiri mjeseca imala oko 12 posto veću vjerojatnost od djece koja nisu dojena da polože najmanje pet GSCE ispita, uključujući engleski i matematiku.
"Čini se da su bolji rezultati na ispitima još jedna od dobrobiti dojenja pa bi ga svakako trebalo poticati. Žene koje ne mogu dojiti ne bi se trebale osjećati krivima i brinuti o akademskom uspjehu svog djeteta, budući da razlike koje smo vidjeli u rezultatima ispita povezanih s dojenjem nisu bile velike", izjavila je glavna autorica studije dr. Reneé Pereyra-Elías sa Sveučilišta Oxford.
Rezultati studije objavljeni su u časopisu Archives of Disease in Childhood. Općenito, djeca koja su dulje dojena bila su bolja na ispitima, iako su najbolji rezultati zabilježeni kod one djece koja su dojena dulje od godinu dana.
