Većina tinejdžera nije psihički i emotivno spremna za povratak u školu, kaže studija
NA JESEN ove godine većina škola vraća se nastavi uživo. Kako se diljem svijeta život počinje vraćati u normalu, tako i škole s nestrpljenjem čekaju ponovno punjenje svojih klupa. No, ankete pokazuju da većina tinejdžera, umjesto uzbuđenosti, osjeća zabrinutost i stres zbog povratka u učionicu. Provedene ankete otkrivaju da 54 posto 16-godišnjaka i 17-godišnjaka diljem svijeta nije spremno nositi se sa stresom zbog povratka u školu, a tek 31 posto učenika misli suprotno.
Online anketa je provedena na inicijativu tvrtke Navigate 360 u ožujku 2021. godine, a objavljena je u časopisu Forbes. Dok je povratak na staro uzbudljiv za neku djecu koja su bila u karanteni, većina na povratak u normalno stanje ne gleda tako. Još uvijek ne vidimo potpune emocionalne i psihičke posljedice za koje je zaslužna pandemija, koja je utjecala na sve nas - od onih najmlađih, koji su propustili lijep dio svojeg predškolskog i školskog obrazovanja, do najstarijih osoba, kojima su uskraćena druženja s njihovim obiteljima - no sa sigurnošću možemo reći da djeca školske dobi i tinejdžeri trpe veliki obrazovni, pa čak i psihički gubitak s kojim se, kako se približava jesen, moraju sve više suočavati.
Osim činjenice da su tinejdžeri pod velikim stresom, studija također pokazuje da njih 59 posto osobno poznaje mlade koji su u ovom razdoblju razmišljali o suicidu ili samoozljeđivanju, a samo 34 posto tinejdžera smatra da su njihove škole u potpunosti spremne nositi se s ovim problemom. Učenici su uvjereni da nisu dovoljno spremni za ovu situaciju te da imaju sve manje povjerenja u svoje kolege iz školskih klupa, a još manje u stručne kadrove svojih škola da znaju što učiniti i kako reagirati u takvim situacijama.
Što tinejdžeri navode kao rješenje? Većina misli kako bi bilo dobro dio školovanja posvetiti njihovom mentalnom zdravlju i blagostanju te se njih 52 posto slaže da u kurikulum treba uvesti obavezno vrijeme posvećeno njihovom društveno-emocionalnom zdravlju te ih naučiti kako ojačati i reagirati u teškim situacijama u kojima se nađu. No isti toliki postotak smatra da su mentalno zdravlje i stabilnost pitanja osobnosti te da su to osnovne i urođene životne vještine.
Jasno je da će nakon ovog teškog vremena za naše mentalno zdravlje biti potrebno određeno vrijeme da se vrati u normalu, no pouka ove studije je da svi trebamo pokušati shvatiti svoje osjećaje i razumjeti ih, biti otvoreni s djecom i razumjeti njihove emocije, kao i stanje u kojem su se našla te prigrliti njihovu reakciju na izazove s kojima se suočavaju, zaključuju stručnjaci.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati